GROW YOUR BUSINESS
WITH US

רוצה לתכנן 
כנס? 
הרצאה? 
סדנה? 
ישיבה? 
הגעת למקום הנכון!

ב-MY קמפוס מחכה לך חוויה שלמה שתאפשר לך להעביר סדנה, הרצאה או כנס בראש שקט ובאווירה מעוררת השראה.
אנו נדאג לך לכל צורך החל מבחירת האולם המתאים לך ולאופי הפעילות שלך וכלה בשירותים משלימים שיורידו ממך כל דאגה במציאת כיתות לימוד להשכרה. 

אולמות הכנסים וגם כיתות לימוד להשכרה ב-MY קמפוס יתנו לך מענה לכל כנס או הרצאה מקצה לקצה. כיתות הלימוד ואולמות אלו מאובזרים ומותאמים לכל שלבי הכנס החל משלב המכירה וההרשמה, אזור לכיבוד, אבזור טכני מתקדם וצוות שירותי ומקצועי שידאג שכל הרצאה שלך תהיה כפי שתכננת. 

כיתות הלימוד ב-MY קמפוס נועדו לתת לך מעטפת כוללת לכל קורס או תוכן מקצועי אחר. כיתות לימוד להשכרה נוצרו במטרה  לייצר לך מקום שיהיה נעים ומעורר השראה ויחד עם זאת, כיתת לימוד תאפשר למידה אפקטיבית ומקצועית.

חדרי הסדנאות ב-MY קמפוס הם המקום שלך לייצר אווירה מקרבת, מפרה וחמימה מבלי לוותר על הנוחות והטכנולוגיה. 

חדרי הישיבות והמשרדים ב-MY  קמפוס הם המקום המושלם לערוך פגישה או ישיבה. חדרים אלו יתנו לך מענה לקבל את אורחיך במרחב מעוצב כולל אזור המתנה, מגוון אפשרויות כיבוד ואבזור טכנולוגי מתקדם.

אביבה עזר, ראש תחום חינוך
שי ודפנה היקרים. מבקשת להודות לכם מעומק הלב על יום נפלא. הכל הכן מראש ותוך כדי במקצועיות ובנועם, מתוך קשב מלא לצרכים שהבאנו בפניכם. התכוונתי לכתוב לכם בשם העמותה ובאופן אישי ולא רק כמשוב, זה לא רק שירות, זו שותפות. מבקשת למסור תודה מיוחדת לאלון האחד והיחיד על שירות נפלא. נתן מענה לכל הצרכים והבקשות באנושיות ומקצועיות מרשימה. שמחים להמשיך את הקשר ולהמליץ לכל מי שאנחנו נמצאים איתו בקשר. ילדים בסיכוי - המועצה לילד החוסה
אורטל, מנהלת משאבי אנוש erroca
ראשית תודה רבה על השירות והאירוח! הייתה לנו חוויה מוצלחת מאוד ומאוד נהנו להתארח אצלכם. יש לנו אירוע נוסף בשבוע הבא. חייבת לציין במיוחד את דפנה - שמשלב שהגעתי לראות את המקום קיבלה אותי בחיוך ענק ועשתה את כל המאמצים לעזור לי לארגן את היום בצורה מופלאה ומקצועית, ואת שי שליווה אותנו לאורך כל היום בחיוך ענק ודאגה לכל הפרטים. בהחלט נחזור שוב (: היה כיף להכיר!
אורטל, מנהלת משאבי אנוש erroca
גלית אורן
שרות מצויין!! אישי, מדוייק, תשומת לב לפרטים. צוות מקסים, כיתות ומשרדים מעוצבים, נוחים, מאובזרים בציוד איכותי.
גלית אורן
רן סיבוני
אתמול השקתי את הספר שלי במיי קמפוס ואני רוצה לציין שהיה פשוט מושלם. המקום, הסדר, הניקיון, צוות התפעול, פשוט לא יכולתי לבקש מקום טוב יותר. תודה לכם שעזרתם לי להרים ערב מהסרטים.
רן סיבוני
קרין עטרה ירדני
מקום מהמם ואסתטי. יש את כול הטכנולוגיה הנדרשת להרצאה טובה מרווח , יש חניה בשפע כל מה שמנחה יכול לבקש. תודה
קרין עטרה ירדני
ורד מרום
החוויה במיי קמפוס היא שלמה. כיתות מאובזרות באופן מושלם. נעימות, יפות ונוחות, סביבה מעוצבת ואנשים מקסימים. הם פשוט חשבו על כל פרט ונמצאים שם כדי לעזור בכל דבר נוסף עם חיוך ומכל הלב. ממליצה בחום על מיי קמפוס.
ורד מרום
איריס לייכטמן
צוות מדהים,מתן שרות ברמות הגבוהות,יש מענה לכל דבר במיידי, נעים להרצות בחדרי ההרצאות ,באולמות אני באופן אישי מאמנת גם בקליניקה ששכרתי מהם,כאילו שזה באמת שלי הכל מאורגן וערוך . ממליצה בחום על my קמפוס.
איריס לייכטמן
שני יעקובי
העברתי מספר קורסים במתחם מיי קמפוס, נהנתי מכל רגע והרגשתי שאני בידיים טובות. הצוות מאיר הפנים, המקום היפה, מעוצב בטעם טוב, נקי ומזמין. הכיבוד הטעים והחשיבה על הפרטים הקטנים הפכו את החויה למושלמת. מומלץ בחום!
שני יעקובי
חגי פלד
ממליץ בחום לכל בעל עסק שמכבד את עצמו ואת הלקוחות שלו, להתנסות במרחב המדהים של הקמפוס ! אני מנחה את המפגש השמיני שלי (אחת לשבועיים) וכל כך מרוצה מהשרות, האנשים האדיבים, המקצועיות מהפרט הכי קטן של סיוע טכני וכיבוד רץ ועד לגמישות לפי הצרכים שמתאימים לי. הנחיתי במקומות מגוונים במרכז הארץ והתחושה שלי כמנחה שמתשתמש במרחב ומקבל את השרות של האנשים הנפלאים שעובדים בו, היא כמו לעבור מרכב קומפקטי ממוצע לנהוג במרצדס מנהלים, ועדיין בתשלום הוגן ושווה לכל בעל עסק. תודה רבה על הכל.
חגי פלד
עופר סגל
חוויית שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. ייחס אישי, משפחתי ואינטימי, אכפתיות ושימת לב לפרטים קטנים כגדולים. ציוד מתקדם ואיכותי, עיצוב פנים בטוב טעם. ניכר כי בכל היבט הושקעה מלאכת מחשבת ואהבה רבה על מנת לתמוך את צרכי העסק וחוויית הלקוח הסופי.
עופר סגל

שירות אישי ומקצועי

מרחבים מעוררי השראה

אבזור טכנולוגי מתקדם

נגישות גבוהה

שפע של חניה
וקרבה לרכבת

התוכן שלך, כל השאר עלינו

אנו פה כדי לתת לך את כל המעטפת הנדרשת להצלחת העסק שלך. משתתפי הפעילות יוכלו ליהנות ממתחמים מעוררי השראה, אזורי ישיבה מפנקים וגלריית אמנות. אנו ב My קמפוס מאמינים שמגיע לך וללקוחותיך שירות מצוין, מגיע לך להרגיש שדואגים להצלחתך ומגיע לך פשוט להירגע ולהעביר הרצאה מצוינת ולכן תוכלו למצוא כיתות לימוד.

להזמנות ופרטים נוספים

אנו פה כדי לתת לך את כל המעטפת הנדרשת להצלחת העסק שלך.