אולמות כנסים במרכז: היתרונות והחשיבות של עריכת כנסים באזור המרכז

כאשר אנו חושבים על אירוע עסקי חשוב כמו כנס, בחירת מקום האירוע הופכת להיות אחת מהחלטות המכרעות. 

בארץ ישראל, ובמיוחד באזור המרכז, ישנם אולמות כנסים מתקדמים המספקים פתרונות ייחודיים ומגוונים לארגוני כנסים עסקיים. בואו נבחן ביחד את היתרונות של עריכת כנסים במרכז ונתמקד בחשיבות העסקית של כנסים ללקוחות ולעובדים, וננסה להבטיח כמה שניתן שהכנס שלכם יתנהל בצורה מופתית ביותר.

היתרונות של עריכת כנסים במרכז:

      1. נגישות:

    מיקום מרכזי מבטיח נגישות למשתתפים המגיעים מאזורים שונים, אם זה בגלל מוקדי תחבורה המחוברים היטב כגון תחנות רכבת או כבישים מהירים ואפילו קרבתו של שדה התעופה (במקרים שיש משתתפים מחוץ לארץ). אין ספק כי מיקום נגיש עושה את זה נוח למשתתפים, ומגדיל את הסבירות למספר נוכחות גבוה יותר.

        1.  נוחות למשתתפים

      אזורים מרכזיים מציעים לעתים קרובות שפע של אפשרויות לינה, אפשרויות לסעודה ומקומות בילוי בקרבת מקום. המשתתפים יכולים למצוא בקלות מקום לינה המותאם להעדפות ולתקציבים שלהם, מה שהופך את החוויה הכוללת שלהם לנוחה ומהנה יותר. 

          1.  אטרקטיביות לדוברים ולנותני חסות

        מיקום מרכזי מושך לעתים קרובות דוברים ונותני חסות ידועים בשל קלות הגישה כמו גם מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות, דבר אשר יוצר שהות מהנה ומגוונת.

            1. יוקרה ומותג

          אירוח אירוע באזור מרכזי, יכול להעצים את הנראות והתפיסה של המותג של האירוע. המשתתפים מקשרים את הכנס עם החיוניות והמשמעות של המיקום, ומעניקים ערך מוסף למוניטין של האירוע.

              1. יעילות לוגיסטית: 

            מיקום מרכזי מציע לרוב יעילות לוגיסטית טובה יותר מבחינת הובלה, אספקת חומרים ותיאום שירותים. זה יכול לייעל את התכנון והביצוע של האירוע, ולהפחית אתגרים פוטנציאליים שעלולים להתעורר במקומות מרוחקים יותר. 

             

             

            חשיבות כנסים עסקיים:

            1. בניית קשרים:

            כנס עסקי מספק הזדמנות לבניית קשרים. המפגש פנים אל פנים מתרחש כשלב המשתתפים נמצא תחת קורת גג אחת.

            2. קידום מכירות ותדמית:

            כנס עסקי הוא פורום מצוין לקידום מכירות ובניית תדמית. הזדמנות להציג מוצרים ושירותים בפני לקוחות ושותפים פוטנציאליים.

            3.  חידוש רעיונות:

            – המפגש עם אנשים מתחום מקיף יכול לסייע בחידוש רעיונות ובזרמת אנרגיה חדשה לעסק.

            4. השקעה בפרסום ושיווק:

            – עיצוב הכנס דורש השקעה בפרסום ושיווק מדויק. כאשר האירוע מתרחש במרכז, ישנה יכולת יותר גבוהה להגיע לקהל נרחב ומגוון.

            כיצד לערוך כנס מוצלח במרכז:

            1. תכנון נכון:

            קבעו מראש מטרות ויעדים לכנס, ובנו תכנית פרטנית להשגתם. התמקדו בצרכי הקהל ובתכנים המעניינים את המשתתפים.

            2. בחירת המקום הנכון:

            בחרו את האולם או המקום המתאים לכמות המשתתפים ולסוג הפעילות הצפויה.

            3.  טכנולוגיה ושירותים:

            ודאו שהמקום כולל את הטכנולוגיה הדרושה ושירותים מקיפים כמו שירותי קייטרינג, ניהול אירועים, ועוד.

            4. קידום ופרסום:

            השקיעו בפרסום מדויק וקידום האירוע, כולל שימור ושותפות עם ארגונים נוספים.

            5. ניהול ובקרה:

            תארגנו לכם צוות ניהולי, תחלקו את העבודה בין כולם ותהיו מתואמים באמצעות תקשורת שוטפת לאורך האירוע.

            לסיכומו של דבר,

            הערכת כנס עסקי באזור המרכז היא החלטה אסטרטגית שיכולה לספק יתרונות רבים. בבחירת מקום מתאים, תכנון יסודי, ושילוב של טכנולוגיה מתקדמת, ניהול אירועים מקצועי, ושירותים מקיפים, ניתן להבטיח שהכנס יעניק עבורכם את התוצאות המספקות ביותר. 

            רוצים לעשות את הכנס הבא שלכם במקום מרכזי, נגיש, טכנולוגי, מעורר השראה שידאג לכל הפרטים קטנים כגדולים? לחצו כאן להתרשם ממגוון האולמות במתחמי MY קמפוס ואנחנו נדאג לכל השאר. 

            אביבה עזר, ראש תחום חינוך
            שי ודפנה היקרים. מבקשת להודות לכם מעומק הלב על יום נפלא. הכל הכן מראש ותוך כדי במקצועיות ובנועם, מתוך קשב מלא לצרכים שהבאנו בפניכם. התכוונתי לכתוב לכם בשם העמותה ובאופן אישי ולא רק כמשוב, זה לא רק שירות, זו שותפות. מבקשת למסור תודה מיוחדת לאלון האחד והיחיד על שירות נפלא. נתן מענה לכל הצרכים והבקשות באנושיות ומקצועיות מרשימה. שמחים להמשיך את הקשר ולהמליץ לכל מי שאנחנו נמצאים איתו בקשר. ילדים בסיכוי - המועצה לילד החוסה
            אורטל, מנהלת משאבי אנוש erroca
            ראשית תודה רבה על השירות והאירוח! הייתה לנו חוויה מוצלחת מאוד ומאוד נהנו להתארח אצלכם. יש לנו אירוע נוסף בשבוע הבא. חייבת לציין במיוחד את דפנה - שמשלב שהגעתי לראות את המקום קיבלה אותי בחיוך ענק ועשתה את כל המאמצים לעזור לי לארגן את היום בצורה מופלאה ומקצועית, ואת שי שליווה אותנו לאורך כל היום בחיוך ענק ודאגה לכל הפרטים. בהחלט נחזור שוב (: היה כיף להכיר!
            אורטל, מנהלת משאבי אנוש erroca
            גלית אורן
            שרות מצויין!! אישי, מדוייק, תשומת לב לפרטים. צוות מקסים, כיתות ומשרדים מעוצבים, נוחים, מאובזרים בציוד איכותי.
            גלית אורן
            רן סיבוני
            אתמול השקתי את הספר שלי במיי קמפוס ואני רוצה לציין שהיה פשוט מושלם. המקום, הסדר, הניקיון, צוות התפעול, פשוט לא יכולתי לבקש מקום טוב יותר. תודה לכם שעזרתם לי להרים ערב מהסרטים.
            רן סיבוני
            קרין עטרה ירדני
            מקום מהמם ואסתטי. יש את כול הטכנולוגיה הנדרשת להרצאה טובה מרווח , יש חניה בשפע כל מה שמנחה יכול לבקש. תודה
            קרין עטרה ירדני
            ורד מרום
            החוויה במיי קמפוס היא שלמה. כיתות מאובזרות באופן מושלם. נעימות, יפות ונוחות, סביבה מעוצבת ואנשים מקסימים. הם פשוט חשבו על כל פרט ונמצאים שם כדי לעזור בכל דבר נוסף עם חיוך ומכל הלב. ממליצה בחום על מיי קמפוס.
            ורד מרום
            איריס לייכטמן
            צוות מדהים,מתן שרות ברמות הגבוהות,יש מענה לכל דבר במיידי, נעים להרצות בחדרי ההרצאות ,באולמות אני באופן אישי מאמנת גם בקליניקה ששכרתי מהם,כאילו שזה באמת שלי הכל מאורגן וערוך . ממליצה בחום על my קמפוס.
            איריס לייכטמן
            שני יעקובי
            העברתי מספר קורסים במתחם מיי קמפוס, נהנתי מכל רגע והרגשתי שאני בידיים טובות. הצוות מאיר הפנים, המקום היפה, מעוצב בטעם טוב, נקי ומזמין. הכיבוד הטעים והחשיבה על הפרטים הקטנים הפכו את החויה למושלמת. מומלץ בחום!
            שני יעקובי
            חגי פלד
            ממליץ בחום לכל בעל עסק שמכבד את עצמו ואת הלקוחות שלו, להתנסות במרחב המדהים של הקמפוס ! אני מנחה את המפגש השמיני שלי (אחת לשבועיים) וכל כך מרוצה מהשרות, האנשים האדיבים, המקצועיות מהפרט הכי קטן של סיוע טכני וכיבוד רץ ועד לגמישות לפי הצרכים שמתאימים לי. הנחיתי במקומות מגוונים במרכז הארץ והתחושה שלי כמנחה שמתשתמש במרחב ומקבל את השרות של האנשים הנפלאים שעובדים בו, היא כמו לעבור מרכב קומפקטי ממוצע לנהוג במרצדס מנהלים, ועדיין בתשלום הוגן ושווה לכל בעל עסק. תודה רבה על הכל.
            חגי פלד
            עופר סגל
            חוויית שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. ייחס אישי, משפחתי ואינטימי, אכפתיות ושימת לב לפרטים קטנים כגדולים. ציוד מתקדם ואיכותי, עיצוב פנים בטוב טעם. ניכר כי בכל היבט הושקעה מלאכת מחשבת ואהבה רבה על מנת לתמוך את צרכי העסק וחוויית הלקוח הסופי.
            עופר סגל

            להזמנות ופרטים נוספים

            אנו פה כדי לתת לך את כל המעטפת הנדרשת להצלחת העסק שלך.






              יש לרדת בתחנה בגשר מול קניון איילון ברמת גן ולרדת במדרגות הצמודות לתחנה.
              משם ממשיכים לאורך הרחוב. המתחמים יהיו משמאלכם.

               

              קווי דן

              22,7,52,33,42,142,40 

              למגיעים מצפון

              עולים על רכבת לכיוון תל אביב, יורדים בתחנת האוניברסיטה ומחליפים לרכבת שמגיעה לתחנת "רמת החייל – בני ברק".

              למגיעים מדרום

              באפשרותכם לעלות על רכבת ישירה ולרדת בתחנת "רמת החייל – בני ברק" או לרדת בתחנת האוניברסיטה בתל אביב ולהחליף.

              *יש להתעדכן בזמנים באתר רכבת ישראל 

              לרשותכם עומדים חניונים חינמיים ובתשלום מוזל עם מאות מקומות חנייה. החניה נמצאת בלח"י 28, לח"י 33 ובחניית תחנת הרכבת ומתחם הדיזיין סנטר. תוכלו לראות את מגוון האפשרויות במפה המצורפת. 

              הצהרת נגישות

              חברתנו שואפת לספק חווית שימוש מרבית לכלל הציבור לרבות ציבור בעלי המוגבלויות. השקענו מאמצים רבים במטרה לאפשר, להקל ולייעל את השימוש באתר בדגש על צרכי ציבור זה. אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013 .התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0  הבינלאומי.

              הסדרי הנגישות של המתחמים:

              • מעלית בכל המתחמים
              • הכניסה למעלית במתחם 21 מחייבת לעבור בדרך משופעת 
              • ישנו דלפק נגיש בשני המתחמים
              • חניית נכים אחת במתחם 21, במתחם 31 אין חניות פרטיות אך יש חניות נכים ציבוריות בחניון הסמוך לבניין. 
              • רוחב הדלתות בכל המתחמים מתאים למעבר של כיסא גלגלים
              • שירותי נכים בכל המתחמים: במתחם 21 שירותי הנכים הם בתוך המתחם, במתחם 31 שירותי הנכים הם ציבורים  
              • לולאת השראה ניידת במתחם 21 
              • בחלק מהאולמות ישנה במה למרצה/מנחה. יש לידע אותנו במידה ונדרש אולם/חדר ללא במה
              • קיים שילוט נגיש לתאי בתי השימוש
              • עמדת שירות נגישה בכל המתחמים 
              • דרכי התקשרות חלופיים לטלפון: ווטס אפ 0552751551 או מייל office@mycampus.co.il 
              • MY קמפוס אינה מספקת את שירותי התוכן של ההרצאות ועל כן במידה ונדרשים אמצעים להנגשת חומרי ההרצאה יש לפנות לגורם המארגן. 
              • בכל מקרה של קושי בהנגשה, הערה או הארה ניתן לפנות אלינו ואנו נסייע כמיטב יכולתנו. 

               

              מייל ליצירת קשר: office@mycampus.co.il

              טלפון: 03-5661166