מסידור ההושבה ועד המחירים – על אולמות כנסים בתל אביב
בעוד אתם מתרגשים לארח כנס, אנחנו ב-My Campus מתרגשים מהמחשבה לארח אותו ואתכם אצלנו! מאחר שהגעתם עד לכאן, אנחנו משערים כי הגעתם לשלב בו אתם בוחנים אולמות כנסים בתל אביב. ישנם לא מעט אולמות, אך כמה מהם באמת ראויים ומתאימים לאירוח כנס בסטנדרט מקצועי גבוה? אנחנו מתחייבים בפניכם על מתחם מעוצב, מאובזר ומעורר השראה, צוות אדיב, זמין ומיומן, שפע חניה ותמחור הוגן. תוכלו לבקש יותר?
תוכן הכנס? באחריותכם! כל השאר? באחריותנו!
ב-My Campus השקענו רבות בתכנון והקמה של אולמות כנסים, המגלמים את החזון שלנו ואת הצרכים שלכם! אנו נוכל לדאוג עבורכם לכל היבט במעטפת "ההפקה" הנדרשת – מאישורי הגעה ועד סידור האולם, כך שלא תצטרכו להטריד את עצמכם בדבר. כל אחד מהאולמות כולל בתוכו את כל מה שאתם צריכים (ואף יותר!) בכדי להעביר לנמענים את המסר שלכם – בצורה המקצועית והמרשימה ביותר! האולמות שלנו כוללים בין היתר עמדת מרצה ומיקרופונים, מחשב, אינטרנט והגברה.
ישיבה מסביב לשולחנות VS ישיבת תיאטרון – מה כדאי?
לקוחותינו המתעניינים באפשרות של הזמנת אולמות כנסים בתל אביב, תוהים לעצמם: "איך כדאי להושיב את המשתתפים – סביב שולחנות או בישיבת תיאטרון?". השאלה הזו חשובה, שכן אופן ההושבה משפיע במידה רבה על הדינמיקה – בין המשתתפים, ובין המשתתפים והמרצים בכנס. ולכן, לטעמנו כדאי תחילה לאפיין את הכנס לעומק (אופיו של הכנס, אורכו, קהל המשתתפים וכיוצא בזה), ורק אז לקבוע איך להושיב את המשתתפים.
בגדול, ישיבת תיאטרון (שורות) מתאימה לכנסים בעלי אופי פורמלי יותר. מנגד, ישיבה מסביב לשולחנות מתאימה לכנסים שאופיים "קליל" יותר. במידה שהכנס כולל גם סדנה מעשית למשל, הרי שישיבה מסביב לשולחנות בהכרח תתאים יותר, שכן היא מאפשרת עבודה בקבוצות/זוגות.
"מהו גודלם של אולמות כנסים בתל אביב?"
ב-My Campus אנו מציעים אולמות בהם ניתן לארח כנס. כל אולם מאופיין בגודל שונה, ובהתאם ניתן לארח בו כמות שונה של משתתפים:
- אולם הכנסים "עונות", בו ניתן לארח עד 120 משתתפים בישיבת תיאטרון
- אולם הכנסים "בראשית" בו ניתן לארח עד 200 משתתפים בישיבת תיאטרון
- אנו מזמינים אתכם להתרשם מהאולמות ממש כאן באתר שלנו, ולקבל הצצה לחוויית הכנס הצפויה לכם אצלנו!
"הכנס שלי צפוי להיערך כ-5 שעות. כמה יעלה לי לשכור אולם?"
מודל התמחור שלנו הוא "לפי שעה". כמו כן, אנו מציעים שלוש חבילות שונות – Premium, Professional, Great & Simple, כאשר כל חבילה כוללת הטבות ושירותים שונים. באולם הכנסים "בראשית" לדוגמה, המחיר נע בין -919 שקלים ל- 1487 שקלים. באולם הכנסים "עונות", המחיר עבור שעה נע בין -795 שקלים ל- 1331 שקלים. למידע נוסף אודות אולמות כנסים בתל אביב, אתם מוזמנים לפנות אלינו כעת ונשמח לייעץ ולהמליץ – 03-5661166
לצפייה במגוון האולמות והכיתות לחצו כאן