איך בונים סדנה

איך בונים סדנה

איך בונים סדנה חווייתית שתעניק ערך?

יש לכם ידע רב, ובשונה מאחרים המשתמשים בו רק לטובת שירות לקוחותיהם, אתם בחרתם להעבירו הלאה. מאחר שבחרתם להיכנס לכאן, אנו משערים כי העובדה שיש לכם ידע, לא אומרת שאתם לא רוצים כלים שיעזרו לכם להעביר אותו.

אנחנו ב-My Campus נשמח לארח את הסדנה המקצועית שלכם אצלנו, אך עוד קודם לכן, לשתף אתכם במספר טיפים לבניית סדנה חווייתית ועוצמתית. 

הפקת סדנה – איך לבנות סדנה שתעניק ערך למשתתפים?

יש לכם ידע רב בכתיבת תוכן ואתם שואפים להעביר את הידע הזה הלאה. במהלך הקריירה שלכם גיבשתם לעצמכם מתודות לכתיבת טקסטים, ולאחר שאלו הוכחו כיעילות אתם מרגישים מוכנים להפיץ את בשורתכם.

אז איך מתחילים? ראשית, העברת סדנה בצורה מוצלחת מתחילה עוד קודם לכן בהבנה מהי בכלל סדנה וכיצד היא שונה במהות שלה מהרצאה או כנס. שלא כמו בהרצאות הנשענות אך ורק על שיתוף בידע, בסדנאות ישנה גם התנסות מעשית של המשתתפים.

לצורך העניין, בסדנת כתיבה לא תלמדו רק טכניקות כתיבה, אלא גם תאפשרו למשתתפים להתנסות בהן (ואף להעניק להם משוב). 

הפקת סדנה? – כל המידע!

התשובה לשאלה "איך בונים סדנה?" אינה מסתכמת בטיפים בודדים, כאשר הצלחה של סדנה מותנית בהעמקה בה. אנו משאירים לכם לעשות זאת בזמנכם, אך באותה הנשימה גם רוצים לשתף אתכם ב-3 דגשים שמומלץ בחום לאמץ: 

  • "מה המשתתפים רוצים לקבל ממני?" – במקום לשאול את עצמכם: "מה אני יכול לתת?", שאלו את עצמכם את השאלה ההפוכה: "מה המשתתפים ירצו לקבל?". שימו את עצמכם בנעליהם של אלו שרוצים ללמוד כתיבה למשל, וכתבו לעצמכם בראשי פרקים אילו נושאים יתכן שהם רוצים ללמוד. לדוגמא: מהו המבנה הקלאסי של מאמר אינפורמטיבי, איך להתגבר על מחסום כתיבה, איך לאסוף מידע אודות נושא מסוים, שלבי הכנת כתבה – מתחקיר ועד עריכה וכן הלאה.
  • החלו לבנות את הסדנה – בעת שתבינו מה מצפים לקבל מכם במהלך הסדנה, תוכלו לבנות אותה כך שהיא תעניק למשתתפים ערך רב. בשלב זה, החלו לבנות אותה ברמת התוכן – החל מהנושאים בהם תרצו להעמיק ועד הזמן שתקדישו לכל חלק. זכרו: מאחר שמדובר על סדנה, עליכם לבנות גם תרגילים – אישיים וקבוצתיים, שיעודדו התנסות וחוויה בקרוב המשתתפים. 
  • תרגלו דיבור ועמידה מול קהל – ישנם המון אנשי מקצוע שבעבודתם הם נמצאים "מאחורי הקלעים". כלומר, המפגשים הפרונטליים שלהם נדירים ועבודתם מתבצעת לרוב מול המסך. ואז, כשמגיע הרגע לעמוד מול קהל במהלך הסדנה, לא תמיד יודעים איך לתקשר, לרתום ולסחוף. כשם שאתם משקיעים באיכות התוכן שתעבירו בסדנה, השקיעו גם בשיפור/למידת מיומנות דיבור מול קהל. 

חלל סדנאות מעוצב ומזמין – חובה

יש לכם סדנה שאתם מאמינים בה ובערך שהיא עשויה להעניק? זהו השלב שלכם לחפש מקום לסדנה ראוי לערוך אותה בו. תחשבו כמה זמן השקעתם בחשיבה, תכנון, שיווק ומכירות ועכשיו הגיע רגע ההצגה אז אל תתפשרו! אנחנו ב-My Campus מזמינים אתכם להעביר את הידע שלכם הלאה בחדרי הסדנאות והקורסים המעוצבים שלנו, המוצעים בתמחור הוגן לפי שעה.

לצפייה במגוון האולמות והכיתות לחצו כאן

אביבה עזר, ראש תחום חינוך
שי ודפנה היקרים. מבקשת להודות לכם מעומק הלב על יום נפלא. הכל הכן מראש ותוך כדי במקצועיות ובנועם, מתוך קשב מלא לצרכים שהבאנו בפניכם. התכוונתי לכתוב לכם בשם העמותה ובאופן אישי ולא רק כמשוב, זה לא רק שירות, זו שותפות. מבקשת למסור תודה מיוחדת לאלון האחד והיחיד על שירות נפלא. נתן מענה לכל הצרכים והבקשות באנושיות ומקצועיות מרשימה. שמחים להמשיך את הקשר ולהמליץ לכל מי שאנחנו נמצאים איתו בקשר. ילדים בסיכוי - המועצה לילד החוסה
אורטל, מנהלת משאבי אנוש erroca
ראשית תודה רבה על השירות והאירוח! הייתה לנו חוויה מוצלחת מאוד ומאוד נהנו להתארח אצלכם. יש לנו אירוע נוסף בשבוע הבא. חייבת לציין במיוחד את דפנה - שמשלב שהגעתי לראות את המקום קיבלה אותי בחיוך ענק ועשתה את כל המאמצים לעזור לי לארגן את היום בצורה מופלאה ומקצועית, ואת שי שליווה אותנו לאורך כל היום בחיוך ענק ודאגה לכל הפרטים. בהחלט נחזור שוב (: היה כיף להכיר!
אורטל, מנהלת משאבי אנוש erroca
גלית אורן
שרות מצויין!! אישי, מדוייק, תשומת לב לפרטים. צוות מקסים, כיתות ומשרדים מעוצבים, נוחים, מאובזרים בציוד איכותי.
גלית אורן
רן סיבוני
אתמול השקתי את הספר שלי במיי קמפוס ואני רוצה לציין שהיה פשוט מושלם. המקום, הסדר, הניקיון, צוות התפעול, פשוט לא יכולתי לבקש מקום טוב יותר. תודה לכם שעזרתם לי להרים ערב מהסרטים.
רן סיבוני
קרין עטרה ירדני
מקום מהמם ואסתטי. יש את כול הטכנולוגיה הנדרשת להרצאה טובה מרווח , יש חניה בשפע כל מה שמנחה יכול לבקש. תודה
קרין עטרה ירדני
ורד מרום
החוויה במיי קמפוס היא שלמה. כיתות מאובזרות באופן מושלם. נעימות, יפות ונוחות, סביבה מעוצבת ואנשים מקסימים. הם פשוט חשבו על כל פרט ונמצאים שם כדי לעזור בכל דבר נוסף עם חיוך ומכל הלב. ממליצה בחום על מיי קמפוס.
ורד מרום
איריס לייכטמן
צוות מדהים,מתן שרות ברמות הגבוהות,יש מענה לכל דבר במיידי, נעים להרצות בחדרי ההרצאות ,באולמות אני באופן אישי מאמנת גם בקליניקה ששכרתי מהם,כאילו שזה באמת שלי הכל מאורגן וערוך . ממליצה בחום על my קמפוס.
איריס לייכטמן
שני יעקובי
העברתי מספר קורסים במתחם מיי קמפוס, נהנתי מכל רגע והרגשתי שאני בידיים טובות. הצוות מאיר הפנים, המקום היפה, מעוצב בטעם טוב, נקי ומזמין. הכיבוד הטעים והחשיבה על הפרטים הקטנים הפכו את החויה למושלמת. מומלץ בחום!
שני יעקובי
חגי פלד
ממליץ בחום לכל בעל עסק שמכבד את עצמו ואת הלקוחות שלו, להתנסות במרחב המדהים של הקמפוס ! אני מנחה את המפגש השמיני שלי (אחת לשבועיים) וכל כך מרוצה מהשרות, האנשים האדיבים, המקצועיות מהפרט הכי קטן של סיוע טכני וכיבוד רץ ועד לגמישות לפי הצרכים שמתאימים לי. הנחיתי במקומות מגוונים במרכז הארץ והתחושה שלי כמנחה שמתשתמש במרחב ומקבל את השרות של האנשים הנפלאים שעובדים בו, היא כמו לעבור מרכב קומפקטי ממוצע לנהוג במרצדס מנהלים, ועדיין בתשלום הוגן ושווה לכל בעל עסק. תודה רבה על הכל.
חגי פלד
עופר סגל
חוויית שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. ייחס אישי, משפחתי ואינטימי, אכפתיות ושימת לב לפרטים קטנים כגדולים. ציוד מתקדם ואיכותי, עיצוב פנים בטוב טעם. ניכר כי בכל היבט הושקעה מלאכת מחשבת ואהבה רבה על מנת לתמוך את צרכי העסק וחוויית הלקוח הסופי.
עופר סגל

להזמנות ופרטים נוספים

אנו פה כדי לתת לך את כל המעטפת הנדרשת להצלחת העסק שלך.






    יש לרדת בתחנה בגשר מול קניון איילון ברמת גן ולרדת במדרגות הצמודות לתחנה.
    משם ממשיכים לאורך הרחוב. המתחמים יהיו משמאלכם.

     

    קווי דן

    22,7,52,33,42,142,40 

    למגיעים מצפון

    עולים על רכבת לכיוון תל אביב, יורדים בתחנת האוניברסיטה ומחליפים לרכבת שמגיעה לתחנת "רמת החייל – בני ברק".

    למגיעים מדרום

    באפשרותכם לעלות על רכבת ישירה ולרדת בתחנת "רמת החייל – בני ברק" או לרדת בתחנת האוניברסיטה בתל אביב ולהחליף.

    *יש להתעדכן בזמנים באתר רכבת ישראל 

    לרשותכם עומדים חניונים חינמיים ובתשלום מוזל עם מאות מקומות חנייה. החניה נמצאת בלח"י 28, לח"י 33 ובחניית תחנת הרכבת ומתחם הדיזיין סנטר. תוכלו לראות את מגוון האפשרויות במפה המצורפת. 

    הצהרת נגישות

    חברתנו שואפת לספק חווית שימוש מרבית לכלל הציבור לרבות ציבור בעלי המוגבלויות. השקענו מאמצים רבים במטרה לאפשר, להקל ולייעל את השימוש באתר בדגש על צרכי ציבור זה. אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013 .התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0  הבינלאומי.

    הסדרי הנגישות של המתחמים:

    • מעלית בכל המתחמים
    • הכניסה למעלית במתחם 21 מחייבת לעבור בדרך משופעת 
    • ישנו דלפק נגיש בשני המתחמים
    • חניית נכים אחת במתחם 21, במתחם 31 אין חניות פרטיות אך יש חניות נכים ציבוריות בחניון הסמוך לבניין. 
    • רוחב הדלתות בכל המתחמים מתאים למעבר של כיסא גלגלים
    • שירותי נכים בכל המתחמים: במתחם 21 שירותי הנכים הם בתוך המתחם, במתחם 31 שירותי הנכים הם ציבורים  
    • לולאת השראה ניידת במתחם 21 
    • בחלק מהאולמות ישנה במה למרצה/מנחה. יש לידע אותנו במידה ונדרש אולם/חדר ללא במה
    • קיים שילוט נגיש לתאי בתי השימוש
    • עמדת שירות נגישה בכל המתחמים 
    • דרכי התקשרות חלופיים לטלפון: ווטס אפ 0552751551 או מייל [email protected] 
    • MY קמפוס אינה מספקת את שירותי התוכן של ההרצאות ועל כן במידה ונדרשים אמצעים להנגשת חומרי ההרצאה יש לפנות לגורם המארגן. 
    • בכל מקרה של קושי בהנגשה, הערה או הארה ניתן לפנות אלינו ואנו נסייע כמיטב יכולתנו. 

     

    מייל ליצירת קשר: [email protected]

    טלפון: 03-5661166