איך בונים סדנה

איך בונים סדנה

איך בונים סדנה חווייתית שתעניק ערך?

יש לכם ידע רב, ובשונה מאחרים המשתמשים בו רק לטובת שירות לקוחותיהם, אתם בחרתם להעבירו הלאה. מאחר שבחרתם להיכנס לכאן, אנו משערים כי העובדה שיש לכם ידע, לא אומרת שאתם לא רוצים כלים שיעזרו לכם להעביר אותו. אנחנו ב-My Campus נשמח לארח את הסדנה המקצועית שלכם אצלנו, אך עוד קודם לכן, לשתף אתכם במספר טיפים לבניית סדנה חווייתית ועוצמתית. 

איך לבנות סדנה שתעניק ערך למשתתפים?

יש לכם ידע רב בכתיבת תוכן ואתם שואפים להעביר את הידע הזה הלאה. במהלך הקריירה שלכם גיבשתם לעצמכם מתודות לכתיבת טקסטים, ולאחר שאלו הוכחו כיעילות אתם מרגישים מוכנים להפיץ את בשורתכם. אז איך מתחילים? ראשית, בהבנה של מהי בכלל סדנה. שלא כמו בהרצאות הנשענות אך ורק על שיתוף בידע, בסדנאות ישנה גם התנסות מעשית של המשתתפים. לצורך העניין, בסדנת כתיבה לא תלמדו רק טכניקות כתיבה, אלא גם תאפשרו למשתתפים להתנסות בהן (ואף להעניק להם משוב). 

התשובה לשאלה "איך בונים סדנה?" אינה מסתכמת בטיפים בודדים, כאשר הצלחת הסדנה מותנית בהעמקה בה. אנו משאירים לכם לעשות זאת בזמנכם, אך באותה הנשימה גם רוצים לשתף אתכם ב-3 דגשים שמומלץ בחום לאמץ: 

  • "מה המשתתפים רוצים לקבל ממני?" – במקום לשאול את עצמכם: "מה אני יכול לתת?", שאלו את עצמכם את השאלה ההפוכה: "מה המשתתפים ירצו לקבל?". שימו את עצמכם בנעליהם של אלו שרוצים ללמוד כתיבה למשל, וכתבו לעצמכם בראשי פרקים אילו נושאים יתכן שהם רוצים ללמוד. לדוגמא: מהו המבנה הקלאסי של מאמר אינפורמטיבי, איך להתגבר על מחסום כתיבה, איך לאסוף מידע אודות נושא מסוים, שלבי הכנת כתבה – מתחקיר ועד עריכה וכן הלאה.
  • החלו לבנות את הסדנה – בעת שתבינו מה מצפים לקבל מכם במהלך הסדנה, תוכלו לבנות אותה כך שהיא תעניק למשתתפים ערך רב. בשלב זה, החלו לבנות אותה ברמת התוכן – החל מהנושאים בהם תרצו להעמיק ועד הזמן שתקדישו לכל חלק. זכרו: מאחר שמדובר על סדנה, עליכם לבנות גם תרגילים – אישיים וקבוצתיים, שיעודדו התנסות וחוויה בקרוב המשתתפים. 
  • תרגלו דיבור ועמידה מול קהל – ישנם המון אנשי מקצוע שבעבודתם הם נמצאים "מאחורי הקלעים". כלומר, המפגשים הפרונטליים שלהם נדירים ועבודתם מתבצעת לרוב מול המסך. ואז, כשמגיע הרגע לעמוד מול קהל במהלך הסדנה, לא תמיד יודעים איך לתקשר, לרתום ולסחוף. כשם שאתם משקיעים באיכות התוכן שתעבירו בסדנה, השקיעו גם בשיפור/למידת מיומנות דיבור מול קהל. 

חלל סדנאות מעוצב ומזמין – חובה

יש לכם סדנה שאתם מאמינים בה ובערך שהיא עשויה להעניק? זהו השלב שלכם לחפש מקום ראוי לערוך אותה בו. תחשבו כמה זמן השקעתם בחשיבה, תכנון, שיווק ומכירות ועכשיו הגיע רגע ההצגה אז אל תתפשרו! אנחנו ב-My Campus מזמינים אתכם להעביר את הידע שלכם הלאה בחדרי הסדנאות והקורסים המעוצבים שלנו, המוצעים בתמחור הוגן לפי שעה.

לצפייה במגוון האולמות והכיתות לחצו כאן

להזמנות ופרטים נוספים

אנו פה כדי לתת לך את כל המעטפת הנדרשת להצלחת העסק שלך.






    יש לרדת בתחנה בגשר מול קניון איילון ברמת גן ולרדת במדרגות הצמודות לתחנה.
    משם ממשיכים לאורך הרחוב. המתחמים יהיו משמאלכם.

     

    קווי דן

    22,7,52,33,42,142,40 

    למגיעים מצפון

    עולים על רכבת לכיוון תל אביב, יורדים בתחנת האוניברסיטה ומחליפים לרכבת שמגיעה לתחנת "רמת החייל – בני ברק".

    למגיעים מדרום

    באפשרותכם לעלות על רכבת ישירה ולרדת בתחנת "רמת החייל – בני ברק" או לרדת בתחנת האוניברסיטה בתל אביב ולהחליף.

    *יש להתעדכן בזמנים באתר רכבת ישראל 

    לרשותכם עומדים חניונים חינמיים ובתשלום מוזל עם מאות מקומות חנייה. החניה נמצאת בלח"י 28, לח"י 33 ובחניית תחנת הרכבת ומתחם הדיזיין סנטר. תוכלו לראות את מגוון האפשרויות במפה המצורפת. 

    הצהרת נגישות

    חברתנו שואפת לספק חווית שימוש מרבית לכלל הציבור לרבות ציבור בעלי המוגבלויות. השקענו מאמצים רבים במטרה לאפשר, להקל ולייעל את השימוש באתר בדגש על צרכי ציבור זה. אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013 .התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0  הבינלאומי.

    הסדרי הנגישות של המתחמים:

    • מעלית בכל המתחמים
    • הכניסה למעלית במתחם 21 מחייבת לעבור בדרך משופעת 
    • ישנו דלפק נגיש בשני המתחמים
    • חניית נכים אחת במתחם 21, במתחם 31 אין חניות פרטיות אך יש חניות נכים ציבוריות בחניון הסמוך לבניין. 
    • רוחב הדלתות בכל המתחמים מתאים למעבר של כיסא גלגלים
    • שירותי נכים בכל המתחמים: במתחם 21 שירותי הנכים הם בתוך המתחם, במתחם 31 שירותי הנכים הם ציבורים  
    • לולאת השראה ניידת במתחם 21 
    • בחלק מהאולמות ישנה במה למרצה/מנחה. יש לידע אותנו במידה ונדרש אולם/חדר ללא במה
    • קיים שילוט נגיש לתאי בתי השימוש
    • עמדת שירות נגישה בכל המתחמים 
    • דרכי התקשרות חלופיים לטלפון: ווטס אפ 0552751551 או מייל office@mycampus.co.il 
    • MY קמפוס אינה מספקת את שירותי התוכן של ההרצאות ועל כן במידה ונדרשים אמצעים להנגשת חומרי ההרצאה יש לפנות לגורם המארגן. 
    • בכל מקרה של קושי בהנגשה, הערה או הארה ניתן לפנות אלינו ואנו נסייע כמיטב יכולתנו. 

     

    מייל ליצירת קשר: office@mycampus.co.il

    טלפון: 03-5661166