סיימת להעביר קורס או כנס? כולם היו מרוצים? איך אפשר בכלל לדעת? איך תדעו האם יש צורך בשינוי? או אולי בכלל להשאיר הכול כפי שהוא?
שאלות אלו הינן חשובות ביותר בתהליך של סיום מפגש ויכולות לעזור בהפקת לקחים לעתיד. ישנה דרך קלה וידידותית לקבל את כל המידע הנחוץ לנו בקלות ובמהירות.
הכירו את GOOGLE FORMS – זהו כלי חינמי וקל לתפעול שבאמצעותו תוכלו לבנות משוב דיגיטלי ולשלוח בקלות ללקוחותיכם.
בניית משוב דיגיטלי ב- 5 דקות – המדריך המלא!
במדריך של My Campus תלמדו כיצד להכין שאלון משוב ולשלוח לקהל הלקוחות שלכם. המידע שתשיגו הינו בעל ערך רב.
שלב ראשון :
יש להיכנס לגוגל ולכתוב בשורת החיפוש GOOGLE FORMS ולהכנס לקישור המתאים
שלב שני:
לחיצה על החלונית מעבר ל GOOGLE FORMS
שלב שלישי:
תכנסו לחלון הטפסים, כעת יש לבנות טופס חדש. לחצו על הפלוס בצד שמאל ליצירת טופס חדש
שלב רביעי: בניית הטופס
גוגל עושים את רוב העבודה אתם רק צריכים להזין את השאלות המתאימות לכם ולעצב לפי הטעם האישי שלכם. שימו לב למידע על גבי התמונה:
- יש לתת שם לטופס
- ניתן להוסיף תיאור לטופס
- יש להזין את השאלות
- ניתן לסמן חלק מהשאלות כשאלות חובה
- לאחר כתיבת השאלות הטופס מוכן לשליחה
שימו לב שניתן להזין שאלות פתוחות, שאלות רב בררתיות או הזנת תאריך
שלב חמישי: שליחת הטופס
לאחר כתיבת השאלות ועיצוב הטופס נותר לשלוח את המשוב ללקוחות.
בצדו העליון של המסך בצד שמאל יש כפתור שליחה. לחיצה על כפתור זה תפתח לנו חלון עם אופציות שליחה. יש לבחור את האופציה המתאימה לכם.
שימו לב שאפשר לשלוח את המשוב כדואר אלקטרוני, ניתן לשלוח כקישור, להטמיע באתר או לשתף ברשת החברתית.
שימו לב שניתן לתת לטופס שם ולהוסיף הודעה אישית.
מה עוד כדאי לדעת?
- לאף אחד אין סבלנות לענות לעומק על שאלון עם המון שאלות ולכן רצוי לחשוב על מספר שאלות ענייניות שיתנו לכם את המידע הרלוונטי ביותר עבורכם.
- יש מגוון אפשרויות נוספות לכלי זה לדוגמה בחנים, איסוף נתונים, בחירת תאריך יעד לקבוצת רבת משתתפים (לצורך קביעת תאריך לכנס למשל).
שווה לנסות ולחקור את האפשרויות השונות…
לצפייה במגוון האולמות והכיתות לחצו כאן