צאו מהסרט, לא הגענו רק לשמוע את המידע שלך

איך לבנות משוב דיגיטלי ב- 5 דקות

סיימת להעביר קורס או כנס? כולם היו מרוצים? איך אפשר בכלל לדעת? איך תדעו האם יש צורך בשינוי? או אולי בכלל להשאיר הכול כפי שהוא?

שאלות אלו הינן חשובות ביותר בתהליך של סיום מפגש ויכולות לעזור בהפקת לקחים לעתיד. ישנה דרך קלה וידידותית לקבל את כל המידע הנחוץ לנו בקלות ובמהירות.

הכירו את GOOGLE FORMS – זהו כלי חינמי וקל לתפעול שבאמצעותו תוכלו לבנות משוב דיגיטלי ולשלוח בקלות ללקוחותיכם. 

במדריך זה תלמדו כיצד להכין שאלון משוב ולשלוח לקהל הלקוחות שלכם. המידע שתשיגו הינו בעל ערך רב.

שלב ראשון : 

יש להיכנס לגוגל ולכתוב בשורת החיפוש GOOGLE FORMS ולהכנס לקישור המתאים

שלב שני:

לחיצה על החלונית מעבר ל GOOGLE FORMS

שלב שלישי:

תכנסו לחלון הטפסים, כעת יש לבנות טופס חדש. לחצו על הפלוס בצד שמאל ליצירת טופס חדש

שלב רביעי: בניית הטופס

גוגל עושים  את רוב העבודה אתם רק צריכים להזין את השאלות המתאימות לכם ולעצב לפי הטעם האישי שלכם. שימו לב למידע על גבי התמונה:

  1. יש לתת שם לטופס
  2. ניתן להוסיף תיאור לטופס
  3. יש להזין את השאלות
  4. ניתן לסמן חלק מהשאלות כשאלות חובה
  5. לאחר כתיבת השאלות הטופס מוכן לשליחה

שימו לב שניתן להזין שאלות פתוחות, שאלות רב בררתיות או הזנת תאריך

שלב חמישי: שליחת הטופס

לאחר כתיבת השאלות ועיצוב הטופס נותר לשלוח את המשוב ללקוחות. 

בצדו העליון של המסך בצד שמאל יש כפתור שליחה. לחיצה על כפתור זה תפתח לנו חלון עם אופציות שליחה. יש לבחור את האופציה המתאימה לכם. 

שימו לב שאפשר לשלוח את המשוב כדואר אלקטרוני, ניתן לשלוח כקישור, להטמיע באתר או לשתף ברשת החברתית.

שימו לב שניתן לתת לטופס שם ולהוסיף הודעה אישית.

מה עוד כדאי לדעת?

  • לאף אחד אין סבלנות לענות לעומק על שאלון עם המון שאלות ולכן רצוי לחשוב על מספר שאלות ענייניות שיתנו לכם את המידע הרלוונטי ביותר עבורכם.
  • יש מגוון אפשרויות נוספות לכלי זה לדוגמה בחנים, איסוף נתונים, בחירת תאריך יעד לקבוצת רבת משתתפים (לצורך קביעת תאריך לכנס למשל). 

שווה לנסות ולחקור את האפשרויות השונות…

לצפייה במגוון האולמות והכיתות לחצו כאן

להזמנות ופרטים נוספים

אנו פה כדי לתת לך את כל המעטפת הנדרשת להצלחת העסק שלך.






    יש לרדת בתחנה בגשר מול קניון איילון ברמת גן ולרדת במדרגות הצמודות לתחנה.
    משם ממשיכים לאורך הרחוב. המתחמים יהיו משמאלכם.

     

    קווי דן

    22,7,52,33,42,142,40 

    למגיעים מצפון

    עולים על רכבת לכיוון תל אביב, יורדים בתחנת האוניברסיטה ומחליפים לרכבת שמגיעה לתחנת "רמת החייל – בני ברק".

    למגיעים מדרום

    באפשרותכם לעלות על רכבת ישירה ולרדת בתחנת "רמת החייל – בני ברק" או לרדת בתחנת האוניברסיטה בתל אביב ולהחליף.

    *יש להתעדכן בזמנים באתר רכבת ישראל 

    לרשותכם עומדים חניונים חינמיים ובתשלום מוזל עם מאות מקומות חנייה. החניה נמצאת בלח"י 28, לח"י 33 ובחניית תחנת הרכבת ומתחם הדיזיין סנטר. תוכלו לראות את מגוון האפשרויות במפה המצורפת. 

    הצהרת נגישות

    חברתנו שואפת לספק חווית שימוש מרבית לכלל הציבור לרבות ציבור בעלי המוגבלויות. השקענו מאמצים רבים במטרה לאפשר, להקל ולייעל את השימוש באתר בדגש על צרכי ציבור זה. אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013 .התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0  הבינלאומי.

    הסדרי הנגישות של המתחמים:

    • מעלית בכל המתחמים
    • הכניסה למעלית במתחם 21 מחייבת לעבור בדרך משופעת 
    • ישנו דלפק נגיש בשני המתחמים
    • חניית נכים אחת במתחם 21, במתחם 31 אין חניות פרטיות אך יש חניות נכים ציבוריות בחניון הסמוך לבניין. 
    • רוחב הדלתות בכל המתחמים מתאים למעבר של כיסא גלגלים
    • שירותי נכים בכל המתחמים: במתחם 21 שירותי הנכים הם בתוך המתחם, במתחם 31 שירותי הנכים הם ציבורים  
    • לולאת השראה ניידת במתחם 21 
    • בחלק מהאולמות ישנה במה למרצה/מנחה. יש לידע אותנו במידה ונדרש אולם/חדר ללא במה
    • קיים שילוט נגיש לתאי בתי השימוש
    • עמדת שירות נגישה בכל המתחמים 
    • דרכי התקשרות חלופיים לטלפון: ווטס אפ 0552751551 או מייל office@mycampus.co.il 
    • MY קמפוס אינה מספקת את שירותי התוכן של ההרצאות ועל כן במידה ונדרשים אמצעים להנגשת חומרי ההרצאה יש לפנות לגורם המארגן. 
    • בכל מקרה של קושי בהנגשה, הערה או הארה ניתן לפנות אלינו ואנו נסייע כמיטב יכולתנו. 

     

    מייל ליצירת קשר: office@mycampus.co.il

    טלפון: 03-5661166