איך לתכנן סדר יום אידיאלי לכנס?

כאשר אתם ניגשים לתכנן כנס, הרצאה או יום עיון, אתם בוודאי יודעים שתכנון סדר יום מוצלח הוא אחד הגורמים המרכזיים להצלחת האירוע. סדר יום מתוכנן נכון ישפיע על חוויית המשתתפים, שביעות רצונם וההצלחה הכוללת של האירוע. אז איך תבנו סדר יום אידיאלי לכנס שלכם? 

במאמר הבא תקבלו טיפים מעשיים שיעזרו לכם לתכנן את הכנס בצורה מיטבית, תוך הקפדה על קצב נכון, איזון בין תוכן להפסקות וניצול אפקטיבי של הזמן.

בניית סדר יום אידיאלי לכנס – טיפים מהמומחים 

הגדירו מטרות ויעדים ברורים

עוד לפני שאתם מתחילים לארגן את סדר היום, חשוב שתגדירו בצורה ברורה את מטרות הכנס. האם מדובר בכנס מקצועי להעברת ידע, או אולי כנס לקידום מכירות? אולי בכלל מדובר ביום עיון שמטרתו נטוורקינג והיכרות בין המשתתפים? כאשר תבינו בדיוק מה אתם רוצים להשיג, תוכלו לתכנן את סדר היום בצורה שתתמוך במטרות אלו. זה אומר שתוכלו להחליט כמה זמן להקדיש להרצאות, כמה זמן יוקדש להפסקות, כמה זמן לדיונים קבוצתיים וכיצד לשלב את הרכיבים הללו בצורה שתשרת את מטרתכם באופן מיטבי.

הקפידו על פתיחה וסיום מרשימים

הפתיחה והסיום של הכנס הם רגעים מכריעים ביצירת הרושם אצל המשתתפים. את תחילת הכנס כדאי לפתוח בצורה ברורה, חגיגית ומזמינה. ודאו שהדובר הראשון הוא מישהו שיכול ליצור עניין ולהציג את היום בצורה נעימה ומסקרנת. בסיום היום, כדאי שתהיה הרצאה או פעילות שיסכמו את התכנים וייתנו תחושת סגירה מספקת, כך שהמשתתפים יצאו בתחושה טובה ועם ערך אמיתי.

איזון נכון בין הרצאות והפסקות

אחד המרכיבים החשובים ביותר ביצירת סדר יום מוצלח הוא האיזון בין זמן ההרצאות לבין זמן ההפסקות. 

הרצאות ארוכות מדי ללא הפסקות מספקות עלולות ליצור עייפות וחוסר ריכוז, ואילו הפסקות ארוכות מדי עלולות לפגוע ברצף האירוע ובקצב שלו. נסו לשלב הפסקות קצרות של כ-15 דקות אחרי כל הרצאה ארוכה או כל שתי הרצאות קצרות, לצד הפסקה ארוכה יותר באמצע היום שתאפשר למשתתפים לנוח, לאכול וליצור קשרים.

יצירת זרימה לוגית בתוכן

כשאתם בוחרים את ההרצאות ואת סדר הופעת המרצים, חשבו על הזרימה הלוגית של התכנים. ודאו שכל הרצאה מובילה באופן טבעי להרצאה הבאה, כך תיצרו רצף תוכן ברור והגיוני. לדוגמה, הרצאה העוסקת בנושא כללי ומבואי יכולה להקדים הרצאה שתעסוק בתוכן מעמיק וספציפי יותר. זרימה נכונה תעזור למשתתפים לעקוב אחרי התוכן, לזכור אותו טוב יותר ולהפיק ממנו ערך אמיתי.

שלבו פעילויות אינטראקטיביות

כדי לשמור על רמת עניין גבוהה של המשתתפים, כדאי לשלב במהלך היום פעילויות אינטראקטיביות. אלו יכולות להיות סדנאות קצרות, משחקים, דיונים קבוצתיים, פאנלים עם שאלות מהקהל או אפילו פעילויות של נטוורקינג. פעילויות מסוג זה יעזרו לכם לשבור את הרצף הפסיבי של ההרצאות וליצור אווירה דינמית, מעניינת ומעורבת יותר.

התאימו את האווירה והסביבה לכנס שלכם

לא פחות חשוב מסדר היום עצמו הוא המקום שבו אתם עורכים את הכנס. סביבת כנס נעימה, מאורגנת ונוחה יכולה לשדרג משמעותית את חוויית המשתתפים. ודאו שהמקום שבחרתם מאובזר בצורה מקצועית, שיש בו אווירה מתאימה לסוג הכנס ושהוא מספק מענה לכל הצרכים הלוגיסטיים והטכניים שלכם. כיתות לימוד מאובזרות, אולמות כנסים נוחים ואזורי ישיבה וכיבוד נעימים הם חלק בלתי נפרד מהצלחת היום שלכם.

היערכות מראש ללוגיסטיקה והפקה

לסיום, ודאו שאתם מוכנים מבחינה לוגיסטית ליום האירוע. בדקו מראש שכל הציוד הטכני עובד כראוי, שהמקום מסודר בצורה מתאימה לתוכנית שלכם ושכל נותני השירות יודעים בדיוק מה נדרש מהם. ככל שתיערכו מראש בצורה מדויקת יותר, כך תוכלו להיות רגועים יותר ביום הכנס עצמו ולהתמקד בעיקר – התוכן והמשתתפים שלכם.

תנו ל-MY קמפוס לדאוג לכל הפרטים בשבילכם!

אם אתם רוצים להעביר כנס, סדנה או הרצאה בראש שקט ובאווירה מושלמת, MY קמפוס הוא המקום בשבילכם. אצלנו מחכה לכם חוויה שלמה שתאפשר לכם להתמקד בתוכן ובמשתתפים ואנו נדאג לכל השאר – החל מבחירת אולם כנסים או כיתת לימוד מאובזרת ועד למענה מלא על כל הצרכים הלוגיסטיים שלכם. הכיתות והאולמות שלנו מאובזרים היטב, נוחים ומעוררי השראה. הצוות המקצועי והמסור שלנו עומד לרשותכם ויעזור לכם בכל שלב כדי להבטיח שהכנס שלכם יצליח בדיוק כפי שתכננתם. 

בואו ליהנות מחוויה עסקית מושלמת במתחם שלנו ותנו לנו לדאוג לכל הפרטים הקטנים עבורכם.

אביבה עזר, ראש תחום חינוך
שי ודפנה היקרים. מבקשת להודות לכם מעומק הלב על יום נפלא. הכל הכן מראש ותוך כדי במקצועיות ובנועם, מתוך קשב מלא לצרכים שהבאנו בפניכם. התכוונתי לכתוב לכם בשם העמותה ובאופן אישי ולא רק כמשוב, זה לא רק שירות, זו שותפות. מבקשת למסור תודה מיוחדת לאלון האחד והיחיד על שירות נפלא. נתן מענה לכל הצרכים והבקשות באנושיות ומקצועיות מרשימה. שמחים להמשיך את הקשר ולהמליץ לכל מי שאנחנו נמצאים איתו בקשר. ילדים בסיכוי - המועצה לילד החוסה
אורטל, מנהלת משאבי אנוש erroca
ראשית תודה רבה על השירות והאירוח! הייתה לנו חוויה מוצלחת מאוד ומאוד נהנו להתארח אצלכם. יש לנו אירוע נוסף בשבוע הבא. חייבת לציין במיוחד את דפנה - שמשלב שהגעתי לראות את המקום קיבלה אותי בחיוך ענק ועשתה את כל המאמצים לעזור לי לארגן את היום בצורה מופלאה ומקצועית, ואת שי שליווה אותנו לאורך כל היום בחיוך ענק ודאגה לכל הפרטים. בהחלט נחזור שוב (: היה כיף להכיר!
אורטל, מנהלת משאבי אנוש erroca
גלית אורן
שרות מצויין!! אישי, מדוייק, תשומת לב לפרטים. צוות מקסים, כיתות ומשרדים מעוצבים, נוחים, מאובזרים בציוד איכותי.
גלית אורן
רן סיבוני
אתמול השקתי את הספר שלי במיי קמפוס ואני רוצה לציין שהיה פשוט מושלם. המקום, הסדר, הניקיון, צוות התפעול, פשוט לא יכולתי לבקש מקום טוב יותר. תודה לכם שעזרתם לי להרים ערב מהסרטים.
רן סיבוני
קרין עטרה ירדני
מקום מהמם ואסתטי. יש את כול הטכנולוגיה הנדרשת להרצאה טובה מרווח , יש חניה בשפע כל מה שמנחה יכול לבקש. תודה
קרין עטרה ירדני
ורד מרום
החוויה במיי קמפוס היא שלמה. כיתות מאובזרות באופן מושלם. נעימות, יפות ונוחות, סביבה מעוצבת ואנשים מקסימים. הם פשוט חשבו על כל פרט ונמצאים שם כדי לעזור בכל דבר נוסף עם חיוך ומכל הלב. ממליצה בחום על מיי קמפוס.
ורד מרום
איריס לייכטמן
צוות מדהים,מתן שרות ברמות הגבוהות,יש מענה לכל דבר במיידי, נעים להרצות בחדרי ההרצאות ,באולמות אני באופן אישי מאמנת גם בקליניקה ששכרתי מהם,כאילו שזה באמת שלי הכל מאורגן וערוך . ממליצה בחום על my קמפוס.
איריס לייכטמן
שני יעקובי
העברתי מספר קורסים במתחם מיי קמפוס, נהנתי מכל רגע והרגשתי שאני בידיים טובות. הצוות מאיר הפנים, המקום היפה, מעוצב בטעם טוב, נקי ומזמין. הכיבוד הטעים והחשיבה על הפרטים הקטנים הפכו את החויה למושלמת. מומלץ בחום!
שני יעקובי
חגי פלד
ממליץ בחום לכל בעל עסק שמכבד את עצמו ואת הלקוחות שלו, להתנסות במרחב המדהים של הקמפוס ! אני מנחה את המפגש השמיני שלי (אחת לשבועיים) וכל כך מרוצה מהשרות, האנשים האדיבים, המקצועיות מהפרט הכי קטן של סיוע טכני וכיבוד רץ ועד לגמישות לפי הצרכים שמתאימים לי. הנחיתי במקומות מגוונים במרכז הארץ והתחושה שלי כמנחה שמתשתמש במרחב ומקבל את השרות של האנשים הנפלאים שעובדים בו, היא כמו לעבור מרכב קומפקטי ממוצע לנהוג במרצדס מנהלים, ועדיין בתשלום הוגן ושווה לכל בעל עסק. תודה רבה על הכל.
חגי פלד
עופר סגל
חוויית שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. ייחס אישי, משפחתי ואינטימי, אכפתיות ושימת לב לפרטים קטנים כגדולים. ציוד מתקדם ואיכותי, עיצוב פנים בטוב טעם. ניכר כי בכל היבט הושקעה מלאכת מחשבת ואהבה רבה על מנת לתמוך את צרכי העסק וחוויית הלקוח הסופי.
עופר סגל

להזמנות ופרטים נוספים

אנו פה כדי לתת לך את כל המעטפת הנדרשת להצלחת העסק שלך.






    יש לרדת בתחנה בגשר מול קניון איילון ברמת גן ולרדת במדרגות הצמודות לתחנה.
    משם ממשיכים לאורך הרחוב. המתחמים יהיו משמאלכם.

     

    קווי דן

    22,7,52,33,42,142,40 

    למגיעים מצפון

    עולים על רכבת לכיוון תל אביב, יורדים בתחנת האוניברסיטה ומחליפים לרכבת שמגיעה לתחנת "רמת החייל – בני ברק".

    למגיעים מדרום

    באפשרותכם לעלות על רכבת ישירה ולרדת בתחנת "רמת החייל – בני ברק" או לרדת בתחנת האוניברסיטה בתל אביב ולהחליף.

    *יש להתעדכן בזמנים באתר רכבת ישראל 

    לרשותכם עומדים חניונים חינמיים ובתשלום מוזל עם מאות מקומות חנייה. החניה נמצאת בלח"י 28, לח"י 33 ובחניית תחנת הרכבת ומתחם הדיזיין סנטר. תוכלו לראות את מגוון האפשרויות במפה המצורפת. 

    הצהרת נגישות

    חברתנו שואפת לספק חווית שימוש מרבית לכלל הציבור לרבות ציבור בעלי המוגבלויות. השקענו מאמצים רבים במטרה לאפשר, להקל ולייעל את השימוש באתר בדגש על צרכי ציבור זה. אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013 .התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0  הבינלאומי.

    הסדרי הנגישות של המתחמים:

    • מעלית בכל המתחמים
    • הכניסה למעלית במתחם 21 מחייבת לעבור בדרך משופעת 
    • ישנו דלפק נגיש בשני המתחמים
    • חניית נכים אחת במתחם 21, במתחם 31 אין חניות פרטיות אך יש חניות נכים ציבוריות בחניון הסמוך לבניין. 
    • רוחב הדלתות בכל המתחמים מתאים למעבר של כיסא גלגלים
    • שירותי נכים בכל המתחמים: במתחם 21 שירותי הנכים הם בתוך המתחם, במתחם 31 שירותי הנכים הם ציבורים  
    • לולאת השראה ניידת במתחם 21 
    • בחלק מהאולמות ישנה במה למרצה/מנחה. יש לידע אותנו במידה ונדרש אולם/חדר ללא במה
    • קיים שילוט נגיש לתאי בתי השימוש
    • עמדת שירות נגישה בכל המתחמים 
    • דרכי התקשרות חלופיים לטלפון: ווטס אפ 0552751551 או מייל [email protected] 
    • MY קמפוס אינה מספקת את שירותי התוכן של ההרצאות ועל כן במידה ונדרשים אמצעים להנגשת חומרי ההרצאה יש לפנות לגורם המארגן. 
    • בכל מקרה של קושי בהנגשה, הערה או הארה ניתן לפנות אלינו ואנו נסייע כמיטב יכולתנו. 

     

    מייל ליצירת קשר: [email protected]

    טלפון: 03-5661166