משוב אחרי הרצאה

ביצוע סקרי משוב לאחר כנס מקצועי – מהי חשיבותם?

כל כנס מקצועי, ללא יוצא מן הכלל, מסתיים במחיאות כפיים סוערות. מפיקי הכנס וכך גם המרצים שהתארחו בו, מפרשים (ובצדק) את מחיאות הכפיים כשביעות רצון גבוהה.

את "הפרשנות האישית" ניתן להפוך בקלות לעובדה, עם היצמדות למודל שגדולי המרצים מאמצים: ביצוע סקר שתכליתו קבלת משוב.  

מדוע חשוב שתקבלו משובים לאחר כנס מקצועי?

נתחיל בדבר החשוב ביותר: גם המרצים הגדולים בעולם (כאלו שאתם מעריכים וצופים בהרצאותיהם), מבצעים סקרי משוב.

ומדוע אנו מדגישים זאת? משום שגם אם הרצאתכם נהנית מביקוש גבוה וגם אם הרצתם בפני אלפים, קבלת משובים מהקהל רלוונטית גם לכם ועשויה לתרום לכם רבות:

  • לרוב, הרצאות/כנסים אינם מועברים באופן חד פעמי, אלא שהם רצים מספר פעמים (לעתים, גם לאורך שנים!). בזכות המשובים יכולים המפיקים/מרצים לדייק את מבנה הכנס, לקצר/להאריך הרצאות, ולשפר אותם כך שיוכלו להעניק חוויה טובה יותר למשתתפים.
  • זכרו כי אנחנו חיים בעידן דיגיטלי, וכי אנשים נוטים לשתף את החוויה שלהם ברשת. והחוויות המשותפות ברשת? זוכות בחיי נצח. באמצעות משובים, תוכלו להשתפר מהרצאה להרצאה (או מכנס לכנס), וכך להגדיל את שביעות הרצון בקרב המשתתפים. התוצאה עשויה להיות יצירת יותר שגרירים שישתפו בקבוצות/אתרים וכך ישמרו/יעלו את הביקוש.
  • המשתתפים בכנס רוצים לדעת כי יש להם ערך בעיניכם. הסקר הנשלח אליהם לאחר הכנס, מאפשר להם להתבטא בפניכם ולשקף לכם את החוויה האישית שלהם.

לא יהיה זה מופרך לומר כי המשוב הוא מתנה שמעניק לכם כל משתתף בכנס/הרצאה! מדוע? משום שכמפיקים/מרצים בכנס, הרי שבלתי אפשרי שתהיו אובייקטיבים כלפי העשייה שלכם, ובדיוק בגלל זה יש את הקהל שישקף בפניכם את טיבה.

עם משובים ענייניים תקבלו ביקורת בונה, באמצעותה תדעו מה לשפר, היכן להתייעל, מה להוסיף וכיוצא בזה. 

איך שולחים שאלוני משוב לקהל המשתתפים?

אז איך תוכלו לקבל משוב מהקהל שהשתתף בכנס? לפניכם, שתי האפשרויות הפופולאריות ביותר.

שימו לב כי בנוסף להן, תוכלו לבצע סקרים טלפוניים, כמו גם להפנות את קהל המשתתפים לאתר הבית של הארגון/מרצה לטובת השארת משוב:

  • "אשמח אם תמלאו משוב קצר" – אפשרות אחת היא "השיטה הישנה והטובה": עם סיום הכנס/הרצאה, יחלק המרצה סקרים מודפסים למשתתפים שישיבו עליהם רגע לפני שהם עוזבים. היתרון: קבלת משוב מידית. החיסרון: עיבוד הנתונים מתבצע ידנית ועלול לקחת זמן.
  • "התארחת בכנס X. נשמח אם תשיב על כמה שאלות" – האופציה השנייה היא לשלוח מסרון-סקר לקהל המשתתפים מספר ימים לאחר הכנס. היתרון: קליטה ועיבוד מהירים ויעילים יותר של הנתונים. החיסרון: תפעול יקר יותר (אם כי שווה את ההשקעה!)


אז היכן תארחו ותערכו את ההרצאה? במתחמי – My Campus תמצאו מגוון אולמות כנסים, חדרי ישיבות ומשרדים, המעוצבים ומאובזרים בסטנדרט בלתי מתפשר. אתם תגיעו עם התוכן ואנחנו נדאג לכל השאר.

לצפייה במגוון האולמות והכיתות לחצו כאן

אביבה עזר, ראש תחום חינוך
שי ודפנה היקרים. מבקשת להודות לכם מעומק הלב על יום נפלא. הכל הכן מראש ותוך כדי במקצועיות ובנועם, מתוך קשב מלא לצרכים שהבאנו בפניכם. התכוונתי לכתוב לכם בשם העמותה ובאופן אישי ולא רק כמשוב, זה לא רק שירות, זו שותפות. מבקשת למסור תודה מיוחדת לאלון האחד והיחיד על שירות נפלא. נתן מענה לכל הצרכים והבקשות באנושיות ומקצועיות מרשימה. שמחים להמשיך את הקשר ולהמליץ לכל מי שאנחנו נמצאים איתו בקשר. ילדים בסיכוי - המועצה לילד החוסה
אורטל, מנהלת משאבי אנוש erroca
ראשית תודה רבה על השירות והאירוח! הייתה לנו חוויה מוצלחת מאוד ומאוד נהנו להתארח אצלכם. יש לנו אירוע נוסף בשבוע הבא. חייבת לציין במיוחד את דפנה - שמשלב שהגעתי לראות את המקום קיבלה אותי בחיוך ענק ועשתה את כל המאמצים לעזור לי לארגן את היום בצורה מופלאה ומקצועית, ואת שי שליווה אותנו לאורך כל היום בחיוך ענק ודאגה לכל הפרטים. בהחלט נחזור שוב (: היה כיף להכיר!
אורטל, מנהלת משאבי אנוש erroca
גלית אורן
שרות מצויין!! אישי, מדוייק, תשומת לב לפרטים. צוות מקסים, כיתות ומשרדים מעוצבים, נוחים, מאובזרים בציוד איכותי.
גלית אורן
רן סיבוני
אתמול השקתי את הספר שלי במיי קמפוס ואני רוצה לציין שהיה פשוט מושלם. המקום, הסדר, הניקיון, צוות התפעול, פשוט לא יכולתי לבקש מקום טוב יותר. תודה לכם שעזרתם לי להרים ערב מהסרטים.
רן סיבוני
קרין עטרה ירדני
מקום מהמם ואסתטי. יש את כול הטכנולוגיה הנדרשת להרצאה טובה מרווח , יש חניה בשפע כל מה שמנחה יכול לבקש. תודה
קרין עטרה ירדני
ורד מרום
החוויה במיי קמפוס היא שלמה. כיתות מאובזרות באופן מושלם. נעימות, יפות ונוחות, סביבה מעוצבת ואנשים מקסימים. הם פשוט חשבו על כל פרט ונמצאים שם כדי לעזור בכל דבר נוסף עם חיוך ומכל הלב. ממליצה בחום על מיי קמפוס.
ורד מרום
איריס לייכטמן
צוות מדהים,מתן שרות ברמות הגבוהות,יש מענה לכל דבר במיידי, נעים להרצות בחדרי ההרצאות ,באולמות אני באופן אישי מאמנת גם בקליניקה ששכרתי מהם,כאילו שזה באמת שלי הכל מאורגן וערוך . ממליצה בחום על my קמפוס.
איריס לייכטמן
שני יעקובי
העברתי מספר קורסים במתחם מיי קמפוס, נהנתי מכל רגע והרגשתי שאני בידיים טובות. הצוות מאיר הפנים, המקום היפה, מעוצב בטעם טוב, נקי ומזמין. הכיבוד הטעים והחשיבה על הפרטים הקטנים הפכו את החויה למושלמת. מומלץ בחום!
שני יעקובי
חגי פלד
ממליץ בחום לכל בעל עסק שמכבד את עצמו ואת הלקוחות שלו, להתנסות במרחב המדהים של הקמפוס ! אני מנחה את המפגש השמיני שלי (אחת לשבועיים) וכל כך מרוצה מהשרות, האנשים האדיבים, המקצועיות מהפרט הכי קטן של סיוע טכני וכיבוד רץ ועד לגמישות לפי הצרכים שמתאימים לי. הנחיתי במקומות מגוונים במרכז הארץ והתחושה שלי כמנחה שמתשתמש במרחב ומקבל את השרות של האנשים הנפלאים שעובדים בו, היא כמו לעבור מרכב קומפקטי ממוצע לנהוג במרצדס מנהלים, ועדיין בתשלום הוגן ושווה לכל בעל עסק. תודה רבה על הכל.
חגי פלד
עופר סגל
חוויית שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. ייחס אישי, משפחתי ואינטימי, אכפתיות ושימת לב לפרטים קטנים כגדולים. ציוד מתקדם ואיכותי, עיצוב פנים בטוב טעם. ניכר כי בכל היבט הושקעה מלאכת מחשבת ואהבה רבה על מנת לתמוך את צרכי העסק וחוויית הלקוח הסופי.
עופר סגל

להזמנות ופרטים נוספים

אנו פה כדי לתת לך את כל המעטפת הנדרשת להצלחת העסק שלך.






    יש לרדת בתחנה בגשר מול קניון איילון ברמת גן ולרדת במדרגות הצמודות לתחנה.
    משם ממשיכים לאורך הרחוב. המתחמים יהיו משמאלכם.

     

    קווי דן

    22,7,52,33,42,142,40 

    למגיעים מצפון

    עולים על רכבת לכיוון תל אביב, יורדים בתחנת האוניברסיטה ומחליפים לרכבת שמגיעה לתחנת "רמת החייל – בני ברק".

    למגיעים מדרום

    באפשרותכם לעלות על רכבת ישירה ולרדת בתחנת "רמת החייל – בני ברק" או לרדת בתחנת האוניברסיטה בתל אביב ולהחליף.

    *יש להתעדכן בזמנים באתר רכבת ישראל 

    לרשותכם עומדים חניונים חינמיים ובתשלום מוזל עם מאות מקומות חנייה. החניה נמצאת בלח"י 28, לח"י 33 ובחניית תחנת הרכבת ומתחם הדיזיין סנטר. תוכלו לראות את מגוון האפשרויות במפה המצורפת. 

    הצהרת נגישות

    חברתנו שואפת לספק חווית שימוש מרבית לכלל הציבור לרבות ציבור בעלי המוגבלויות. השקענו מאמצים רבים במטרה לאפשר, להקל ולייעל את השימוש באתר בדגש על צרכי ציבור זה. אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013 .התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0  הבינלאומי.

    הסדרי הנגישות של המתחמים:

    • מעלית בכל המתחמים
    • הכניסה למעלית במתחם 21 מחייבת לעבור בדרך משופעת 
    • ישנו דלפק נגיש בשני המתחמים
    • חניית נכים אחת במתחם 21, במתחם 31 אין חניות פרטיות אך יש חניות נכים ציבוריות בחניון הסמוך לבניין. 
    • רוחב הדלתות בכל המתחמים מתאים למעבר של כיסא גלגלים
    • שירותי נכים בכל המתחמים: במתחם 21 שירותי הנכים הם בתוך המתחם, במתחם 31 שירותי הנכים הם ציבורים  
    • לולאת השראה ניידת במתחם 21 
    • בחלק מהאולמות ישנה במה למרצה/מנחה. יש לידע אותנו במידה ונדרש אולם/חדר ללא במה
    • קיים שילוט נגיש לתאי בתי השימוש
    • עמדת שירות נגישה בכל המתחמים 
    • דרכי התקשרות חלופיים לטלפון: ווטס אפ 0552751551 או מייל [email protected] 
    • MY קמפוס אינה מספקת את שירותי התוכן של ההרצאות ועל כן במידה ונדרשים אמצעים להנגשת חומרי ההרצאה יש לפנות לגורם המארגן. 
    • בכל מקרה של קושי בהנגשה, הערה או הארה ניתן לפנות אלינו ואנו נסייע כמיטב יכולתנו. 

     

    מייל ליצירת קשר: [email protected]

    טלפון: 03-5661166