עומלים על הפקת כנס? כל מה שתוכלו לעשות בכדי לעודד הרשמה!
להתארח בכנס מקצועי שמפיקים עמיתיכם? זה נחמד. ולארח את הכנס? נחמד ומרגש הרבה יותר! אם היינו צריכים לנחש, משאלתכם היא שעם סיום הכנס, ייגשו אליכם הנרשמים ויודו לכם על הארגון המקצועי והתוכן העשיר. ובשביל שזה יקרה? אתם צריכים קהל.
בימים אלו אתם עומלים על הפקת כנס מקצועי ומשתוקקים לתגובות נלהבות ואחוזי הרשמה גבוהים? אנחנו ב"My Campus" שמחים לחלוק אתכם ארבעה טיפים שאימוצם עשוי לעודד הרשמה.
אז איך ניתן לעודד הרשמה לכנס שאתם מפיקים?
הצלחה של כנס מוגדרת על ידי המון דברים. אחד החשובים מהם הוא מספר הנרשמים. נוסחאות להרשמה ודאית לכנס אולי תתקשו למצוא, אך לנו ב-My Campus ישנם מספר טיפים לחלוק אתכם לעידוד הרשמה בקרב קהל היעד. מוכנים?
- תנאי הרשמה גמישים לכנס – צאו מנקודת הנחה כי לא לכולם קל להתחייב. מסיבה זו, גם אנשים שסילבוס הכנס מעניין ומלהיב אותם, לא בהכרח ימהרו להירשם בשלבי ההרשמה-מכירה המוקדמת. אז מה תוכלו לעשות בכדי לעודד הרשמה? להציע תנאי רישום וביטול גמישים. לדוגמא: במידה שנרשם לא יוכל להגיע לכנס, תינתן לו האפשרות לממש את הכרטיס בכנס הבא שלכם.
- ארחו את הכנס באולם מרשים – אז איך מתחילים בכלל הפקת כנס? עם חיפוש אולם כנסים מתאים וראוי. במקרה הזה, לא רק מה שבתוך הקנקן חשוב (תוכן הכנס), אלא גם הקנקן בעצמו (אולם הכנסים בו תערכו אותו). ככל שאולם הכנסים יהיה מאובזר, מעוצב ומרשים יותר, כך המוטיבציה להרשמה בקרב קהל היעד – תעלה. מחקרים מראים שהאווירה במקום משפיעה באופן ישיר על המוטיבציה של המשתתפים, על המוכנות שלהם להירשם לפעילות עתידית ועל החוויה הכללית שלהם. אנחנו ב-My Campus מציעים מגוון אולמות בהם ניתן לארח עד כ-200 משתתפים.
- אפשרו השתתפות בכנס דרך הזום – בדיקות הקורונה עם הנחיתה בנתב"ג בוטלו, וכעת דנים גם על האפשרות שתבוטל חובת עטיית המסכות בטיסות ואף את הבידוד למאומתים. ובמילים אחרות? חגיגות "תודה ולא תודה לך קורונה" קרובות יותר מתמיד. למרות זאת, תוכנת הזום שחייבת את תהילתה לקורונה עדיין רלוונטית, ואנשים רבים ממשיכים לעבוד ולהתנהל דרכה. ולכן, למרות שהכנס פרונטלי, הציעו למכירה גם כרטיסים להשתתפות מקוונת.
- גבשו אסטרטגיית שיווק נרחבת – דבר נוסף שאתם צריכים לדעת על הפקת כנס: אתם צריכים להגיע אל קהל היעד, ולא קהל היעד אליכם. ומה זה אומר? שהציפייה שהבשורה על הכנס שאתם מפיקים תעבור מפה לאוזן נחמדה, אך לא כך תבטיחו הרשמה. פרסמו את הכנס ברשתות החברתיות, באמצעות ניוזלטרים ועם הטמעת באנרים באתרים נבחרים, וכל עוד זה רלוונטי כדאי גם ליזום פניה למנהלות משאבי אנוש והדרכה ובארגונים.
כשם שאתם רוצים להעניק ערך וחוויה למשתתפי הכנס, כך גם אנחנו! ב-My Campus מגוון אולמות כנסים מאובזרים, המוצעים לכם בשלושה מסלולים שונים.
לצפייה במגוון האולמות והכיתות לחצו כאן