עומלים על הפקת כנס וירטואלי? כל מה שתוכלו לעשות כדי לעודד הרשמה!
להשתתף בכנס וירטואלי שמפיקים העמיתים שלכם? זה נחמד. ולארח את הכנס הוירטואלי, נחמד ומרגש הרבה יותר! אם היינו צריכים לנחש, משאלתכם היא שעם סיום הכנס, ישלחו אליכם המשתתפים הודעות בנוסח: "תודה על הארגון המקצועי והתוכן העשיר" ועוד. ובשביל שזה יקרה? אתם צריכים קהל.
בימים אלו אתם עומלים על הפקת כנס וירטואלי ומשתוקקים לתגובות נלהבות ואחוזי הרשמה גבוהים? אנחנו ב"My Campus" שמחים לחלוק אתכם ארבעה טיפים שאימוצם עשוי לעודד הרשמה.
אז איך ניתן לעודד הרשמה לכנס וירטואלי שאתם מפיקים?
ההצלחה של הפקת כנס וירטואלי או הפקת כנס בכלל נמדדת עלי ידי מספר דברים. אחד הדברים החשובים הוא מספר המשתתפים בכנס. נוסחאות להרשמה ודאית לכנס אולי תתקשו למצוא, אך לנו ב-My Campus ישנם מספר טיפים לחלוק אתכם לעידוד הרשמה בקרב קהל היעד. מוכנים?
1. תנאי הרשמה גמישים לכנס
צאו מנקודת הנחה כי לא לכולם קל להתחייב. מסיבה זו, גם אנשים שתוכנית הכנס מעניינת ומלהיבה אותם, לא בהכרח ימהרו להירשם בשלבי ההרשמה המוקדמת. אז מה תוכלו לעשות כדי לעודד הרשמה? להציע תנאי רישום וביטול גמישים. לדוגמא: במידה שנרשם לא יוכל להשתתף בכנס, תינתן לו האפשרות לצפות בהקלטות או להשתתף בכנס הבא שלכם ללא עלות נוספת.
2. הפקת כנס וירטואלי – השקיעו בפלטפורמה וירטואלית איכותית
אז איך מתחילים בכלל? עם בחירת פלטפורמה וירטואלית מתאימה וראויה. במקרה הזה, לא רק מה שבתוך הקנקן חשוב (תוכן הכנס), אלא גם הקנקן עצמו (הפלטפורמה הווירטואלית בה תערכו אותו). ככל שהפלטפורמה תהיה מתקדמת, ידידותית למשתמש ועשירה בפיצ'רים, כך המוטיבציה להרשמה בקרב קהל היעד – תעלה.
מחקרים מראים שאיכות החוויה הווירטואלית משפיעה באופן ישיר על המוטיבציה של המשתתפים, על המוכנות שלהם להירשם לפעילות עתידית ועל החוויה הכללית שלהם.
3. אפשרו גמישות בהשתתפות
למרות שהקורונה כבר פחות מורגשת, המודל הווירטואלי וההיברידי עדיין כאן. אנשים רבים עדיין מעדיפים את הנוחות והגמישות של אירועים מקוונים. מסיבה זו חשוב להציע אפשרויות שונות להשתתפות: צפייה בשידור חי, גישה להקלטות לאחר הכנס ואפילו אפשרות להשתתפות היברידית אם אתם מעבירים את הכנס באולם כנסים. ככל שתציעו יותר גמישות, כך תמשכו יותר משתתפים להירשם לכנס שלכם.
4. גבשו אסטרטגיית שיווק נרחבת
דבר נוסף שאתם צריכים לדעת על הפקת כנס וירטואלי מקצועי, הוא לדעת להגיע אל קהל היעד ולא שקהל היעד יגיע אליכם. למה הכוונה? זה אומר שהבשורה שמתקיים כנס וירטואלי שאתם מפיקים אותו אולי תעבור מפה לאוזן, אך לא כך תבטיחו הרשמה. עליכם לפעול באופן אקטיבי על ידי פרסום הכנס ברשתות החברתיות, פרסום באמצעות ניוזלטרים והטמעת באנרים באתרים נבחרים.
כשם שאתם רוצים להעניק ערך וחוויה למשתתפי הכנס, כך גם אנחנו! ב-My Campus אנו מציעים מגוון פתרונות לכנסים וירטואליים, היברידיים או פיזיים. נשמח לספר לכם מבחר מרחבים עסקיים חדשניים עם טכנולוגיה מתקדמת, מסכים, מערכת הגברה וכמובן תמיכה טכנית מלאה.
לצפייה במגוון האולמות והכיתות לחצו כאן