הפקת כנס וירטואלי

הפקת כנס וירטואלי – כך תעודדו הרשמה!

עומלים על הפקת כנס וירטואלי? כל מה שתוכלו לעשות כדי לעודד הרשמה!

להשתתף בכנס וירטואלי שמפיקים העמיתים שלכם? זה נחמד. ולארח את הכנס הוירטואלי, נחמד ומרגש הרבה יותר! אם היינו צריכים לנחש, משאלתכם היא שעם סיום הכנס, ישלחו אליכם המשתתפים הודעות בנוסח: "תודה על הארגון המקצועי והתוכן העשיר" ועוד. ובשביל שזה יקרה? אתם צריכים קהל.

בימים אלו אתם עומלים על הפקת כנס וירטואלי ומשתוקקים לתגובות נלהבות ואחוזי הרשמה גבוהים? אנחנו ב"My Campus" שמחים לחלוק אתכם ארבעה טיפים שאימוצם עשוי לעודד הרשמה.

אז איך ניתן לעודד הרשמה לכנס וירטואלי שאתם מפיקים?

ההצלחה של הפקת כנס וירטואלי או הפקת כנס בכלל נמדדת עלי ידי מספר דברים. אחד הדברים החשובים הוא מספר המשתתפים בכנס. נוסחאות להרשמה ודאית לכנס אולי תתקשו למצוא, אך לנו ב-My Campus ישנם מספר טיפים לחלוק אתכם לעידוד הרשמה בקרב קהל היעד. מוכנים?

1. תנאי הרשמה גמישים לכנס

צאו מנקודת הנחה כי לא לכולם קל להתחייב. מסיבה זו, גם אנשים שתוכנית הכנס מעניינת ומלהיבה אותם, לא בהכרח ימהרו להירשם בשלבי ההרשמה המוקדמת. אז מה תוכלו לעשות כדי לעודד הרשמה? להציע תנאי רישום וביטול גמישים. לדוגמא: במידה שנרשם לא יוכל להשתתף בכנס, תינתן לו האפשרות לצפות בהקלטות או להשתתף בכנס הבא שלכם ללא עלות נוספת.

2. הפקת כנס וירטואלי – השקיעו בפלטפורמה וירטואלית איכותית

אז איך מתחילים בכלל? עם בחירת פלטפורמה וירטואלית מתאימה וראויה. במקרה הזה, לא רק מה שבתוך הקנקן חשוב (תוכן הכנס), אלא גם הקנקן עצמו (הפלטפורמה הווירטואלית בה תערכו אותו). ככל שהפלטפורמה תהיה מתקדמת, ידידותית למשתמש ועשירה בפיצ'רים, כך המוטיבציה להרשמה בקרב קהל היעד – תעלה.

מחקרים מראים שאיכות החוויה הווירטואלית משפיעה באופן ישיר על המוטיבציה של המשתתפים, על המוכנות שלהם להירשם לפעילות עתידית ועל החוויה הכללית שלהם.

3. אפשרו גמישות בהשתתפות

למרות שהקורונה כבר פחות מורגשת, המודל הווירטואלי וההיברידי עדיין כאן. אנשים רבים עדיין מעדיפים את הנוחות והגמישות של אירועים מקוונים. מסיבה זו חשוב להציע אפשרויות שונות להשתתפות: צפייה בשידור חי, גישה להקלטות לאחר הכנס ואפילו אפשרות להשתתפות היברידית אם אתם מעבירים את הכנס באולם כנסים. ככל שתציעו יותר גמישות, כך תמשכו יותר משתתפים להירשם לכנס שלכם.

4. גבשו אסטרטגיית שיווק נרחבת

דבר נוסף שאתם צריכים לדעת על הפקת כנס וירטואלי מקצועי, הוא לדעת להגיע אל קהל היעד ולא שקהל היעד יגיע אליכם. למה הכוונה? זה אומר שהבשורה שמתקיים כנס וירטואלי שאתם מפיקים אותו אולי תעבור מפה לאוזן, אך לא כך תבטיחו הרשמה. עליכם לפעול באופן אקטיבי על ידי פרסום הכנס ברשתות החברתיות, פרסום באמצעות ניוזלטרים והטמעת באנרים באתרים נבחרים.

כשם שאתם רוצים להעניק ערך וחוויה למשתתפי הכנס, כך גם אנחנו! ב-My Campus אנו מציעים מגוון פתרונות לכנסים וירטואליים, היברידיים או פיזיים. נשמח לספר לכם מבחר מרחבים עסקיים חדשניים עם טכנולוגיה מתקדמת, מסכים, מערכת הגברה וכמובן תמיכה טכנית מלאה.

לצפייה במגוון האולמות והכיתות לחצו כאן

אביבה עזר, ראש תחום חינוך
שי ודפנה היקרים. מבקשת להודות לכם מעומק הלב על יום נפלא. הכל הכן מראש ותוך כדי במקצועיות ובנועם, מתוך קשב מלא לצרכים שהבאנו בפניכם. התכוונתי לכתוב לכם בשם העמותה ובאופן אישי ולא רק כמשוב, זה לא רק שירות, זו שותפות. מבקשת למסור תודה מיוחדת לאלון האחד והיחיד על שירות נפלא. נתן מענה לכל הצרכים והבקשות באנושיות ומקצועיות מרשימה. שמחים להמשיך את הקשר ולהמליץ לכל מי שאנחנו נמצאים איתו בקשר. ילדים בסיכוי - המועצה לילד החוסה
אורטל, מנהלת משאבי אנוש erroca
ראשית תודה רבה על השירות והאירוח! הייתה לנו חוויה מוצלחת מאוד ומאוד נהנו להתארח אצלכם. יש לנו אירוע נוסף בשבוע הבא. חייבת לציין במיוחד את דפנה - שמשלב שהגעתי לראות את המקום קיבלה אותי בחיוך ענק ועשתה את כל המאמצים לעזור לי לארגן את היום בצורה מופלאה ומקצועית, ואת שי שליווה אותנו לאורך כל היום בחיוך ענק ודאגה לכל הפרטים. בהחלט נחזור שוב (: היה כיף להכיר!
אורטל, מנהלת משאבי אנוש erroca
גלית אורן
שרות מצויין!! אישי, מדוייק, תשומת לב לפרטים. צוות מקסים, כיתות ומשרדים מעוצבים, נוחים, מאובזרים בציוד איכותי.
גלית אורן
רן סיבוני
אתמול השקתי את הספר שלי במיי קמפוס ואני רוצה לציין שהיה פשוט מושלם. המקום, הסדר, הניקיון, צוות התפעול, פשוט לא יכולתי לבקש מקום טוב יותר. תודה לכם שעזרתם לי להרים ערב מהסרטים.
רן סיבוני
קרין עטרה ירדני
מקום מהמם ואסתטי. יש את כול הטכנולוגיה הנדרשת להרצאה טובה מרווח , יש חניה בשפע כל מה שמנחה יכול לבקש. תודה
קרין עטרה ירדני
ורד מרום
החוויה במיי קמפוס היא שלמה. כיתות מאובזרות באופן מושלם. נעימות, יפות ונוחות, סביבה מעוצבת ואנשים מקסימים. הם פשוט חשבו על כל פרט ונמצאים שם כדי לעזור בכל דבר נוסף עם חיוך ומכל הלב. ממליצה בחום על מיי קמפוס.
ורד מרום
איריס לייכטמן
צוות מדהים,מתן שרות ברמות הגבוהות,יש מענה לכל דבר במיידי, נעים להרצות בחדרי ההרצאות ,באולמות אני באופן אישי מאמנת גם בקליניקה ששכרתי מהם,כאילו שזה באמת שלי הכל מאורגן וערוך . ממליצה בחום על my קמפוס.
איריס לייכטמן
שני יעקובי
העברתי מספר קורסים במתחם מיי קמפוס, נהנתי מכל רגע והרגשתי שאני בידיים טובות. הצוות מאיר הפנים, המקום היפה, מעוצב בטעם טוב, נקי ומזמין. הכיבוד הטעים והחשיבה על הפרטים הקטנים הפכו את החויה למושלמת. מומלץ בחום!
שני יעקובי
חגי פלד
ממליץ בחום לכל בעל עסק שמכבד את עצמו ואת הלקוחות שלו, להתנסות במרחב המדהים של הקמפוס ! אני מנחה את המפגש השמיני שלי (אחת לשבועיים) וכל כך מרוצה מהשרות, האנשים האדיבים, המקצועיות מהפרט הכי קטן של סיוע טכני וכיבוד רץ ועד לגמישות לפי הצרכים שמתאימים לי. הנחיתי במקומות מגוונים במרכז הארץ והתחושה שלי כמנחה שמתשתמש במרחב ומקבל את השרות של האנשים הנפלאים שעובדים בו, היא כמו לעבור מרכב קומפקטי ממוצע לנהוג במרצדס מנהלים, ועדיין בתשלום הוגן ושווה לכל בעל עסק. תודה רבה על הכל.
חגי פלד
עופר סגל
חוויית שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. ייחס אישי, משפחתי ואינטימי, אכפתיות ושימת לב לפרטים קטנים כגדולים. ציוד מתקדם ואיכותי, עיצוב פנים בטוב טעם. ניכר כי בכל היבט הושקעה מלאכת מחשבת ואהבה רבה על מנת לתמוך את צרכי העסק וחוויית הלקוח הסופי.
עופר סגל

להזמנות ופרטים נוספים

אנו פה כדי לתת לך את כל המעטפת הנדרשת להצלחת העסק שלך.






    יש לרדת בתחנה בגשר מול קניון איילון ברמת גן ולרדת במדרגות הצמודות לתחנה.
    משם ממשיכים לאורך הרחוב. המתחמים יהיו משמאלכם.

     

    קווי דן

    22,7,52,33,42,142,40 

    למגיעים מצפון

    עולים על רכבת לכיוון תל אביב, יורדים בתחנת האוניברסיטה ומחליפים לרכבת שמגיעה לתחנת "רמת החייל – בני ברק".

    למגיעים מדרום

    באפשרותכם לעלות על רכבת ישירה ולרדת בתחנת "רמת החייל – בני ברק" או לרדת בתחנת האוניברסיטה בתל אביב ולהחליף.

    *יש להתעדכן בזמנים באתר רכבת ישראל 

    לרשותכם עומדים חניונים חינמיים ובתשלום מוזל עם מאות מקומות חנייה. החניה נמצאת בלח"י 28, לח"י 33 ובחניית תחנת הרכבת ומתחם הדיזיין סנטר. תוכלו לראות את מגוון האפשרויות במפה המצורפת. 

    הצהרת נגישות

    חברתנו שואפת לספק חווית שימוש מרבית לכלל הציבור לרבות ציבור בעלי המוגבלויות. השקענו מאמצים רבים במטרה לאפשר, להקל ולייעל את השימוש באתר בדגש על צרכי ציבור זה. אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013 .התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0  הבינלאומי.

    הסדרי הנגישות של המתחמים:

    • מעלית בכל המתחמים
    • הכניסה למעלית במתחם 21 מחייבת לעבור בדרך משופעת 
    • ישנו דלפק נגיש בשני המתחמים
    • חניית נכים אחת במתחם 21, במתחם 31 אין חניות פרטיות אך יש חניות נכים ציבוריות בחניון הסמוך לבניין. 
    • רוחב הדלתות בכל המתחמים מתאים למעבר של כיסא גלגלים
    • שירותי נכים בכל המתחמים: במתחם 21 שירותי הנכים הם בתוך המתחם, במתחם 31 שירותי הנכים הם ציבורים  
    • לולאת השראה ניידת במתחם 21 
    • בחלק מהאולמות ישנה במה למרצה/מנחה. יש לידע אותנו במידה ונדרש אולם/חדר ללא במה
    • קיים שילוט נגיש לתאי בתי השימוש
    • עמדת שירות נגישה בכל המתחמים 
    • דרכי התקשרות חלופיים לטלפון: ווטס אפ 0552751551 או מייל [email protected] 
    • MY קמפוס אינה מספקת את שירותי התוכן של ההרצאות ועל כן במידה ונדרשים אמצעים להנגשת חומרי ההרצאה יש לפנות לגורם המארגן. 
    • בכל מקרה של קושי בהנגשה, הערה או הארה ניתן לפנות אלינו ואנו נסייע כמיטב יכולתנו. 

     

    מייל ליצירת קשר: [email protected]

    טלפון: 03-5661166