צאו מהסרט, לא הגענו רק לשמוע את המידע שלך

צאו מהסרט, לא הגענו רק לשמוע את המידע שלך

בעולם בו המידע כל כך נגיש וזמין ואפשר למצוא ה-כ-ל בגוגל אנחנו צריכים לחשוב טוב טוב למה אנשים מגיעים להרצאה במקום לשבת בבית מול המחשב ופשוט לקרוא את המידע.

אחד הדברים העיקריים בבחירה שלנו לצאת מהבית היא כדי לחוות אותך! אנשים רוצים להרגיש אותך – המרצה, לראות אותך מקרוב ולחוש את האווירה. 

שפת גוף היא השפה הכי עתיקה וגם הראשונה שמשתמשים בה אבל לא תמיד מודעים אליה או שולטים בה, היא מסגירה את המחשבות והרגשות שלנו ולפעמים אנחנו שוכחים איזה כוח יש לה בהעברת המסר שלנו. 

זו אחריות כבדה על הכתפיים ולכן חשוב לשמור על כמה כללים בסיסיים וחשובים כדי לשמור על הקהל שלך מרוכז וקשוב ולענות על ציפיותיו. 

קבלו את 6 הטיפים הזוכים שלנו לשפת גוף מנצחת:

1. ידיים –  תנועות הידיים צריכות להיות בהלימה למסר אותו אנחנו רוצים להעביר, למשל אם נרצה להמחיש משהו גדול נשתמש בתנועות ידיים גדולות. אם הידיים יהיו מרוחקות מהגוף, זה יעיד על ביטחון ופתיחות בזמן ההרצאה. 

ממה כדאי להימנע: תנועות מהירות והצמדת הידיים לגוף יתפרשו כחוסר שקט או הגנה. אלא אם כן אתם מעבירים הרצאה בנושא ספורט או אומניות לחימה ואז זה הכרחי.

2. חיוך – חייכו אל הקהל שלכם. החיוך מייצר קרבה, מעביר מסר של נינוחות וביטחון עצמי. כמובן הקפידו לחייך לקהל לפי הקונטקסט הנכון אחרת זה עלול להתפרש כזלזול או חוסר הקשבה. 

3. תנועה –  תנועה במרחב משפיעה על הקשב של הקהל והיא גם דרך טובה לשחרר את הגוף ממתחים, ולמה? כשזזים יש הרגשה שקורה משהו וכל העיניים מופנות אלינו וכך גם ההקשבה. לא צריך לרוץ או לעשות גלגלון פשוט ללכת במרחב.

4. קשר עין – הלו? תתייחסו אלי! קשר עין גורם לקהל להרגיש שמתייחסים אליו. בדרך זו אנחנו שובים את אמון הקהל ומעניקים לעצמנו ביטחון ושליטה בהרצאה.

כדאי להתמקד כל פעם בנקודה שונה כדי להתייחס לכולם. בעזרת קשר עין נוכל לדעת מה מצבו של הקהל שלנו ואם נזהה שהוא משועמם למשל, נוכל מיד להכניס סיפור משעשע שהכנו מבעוד מועד.

5. קול – טון הדיבור, קצב ושתיקות הם הדברים שצריך לשים לב אליהם בקול. למשל, כדאי להשתמש בטון גבוה כשמעבירים מסר חיובי ושמח ובטון נמוך ואיטי כאשר רוצים לייצר מתח ודרמה. 

6. שפת גופכם מגלה את האמת – אל תפחדו להיתפס כחלשים. כנות או הודעה באי ידיעה לא תגרום לכם להיתפס כחלשים אלא תיצור קשר והזדהות עם הקהל.

מעבר לכך, מאד קשה להסתיר את שפת גופכם שתשדר מתח ואי נוחות. אם ברצונכם לשדר ביטחון עליכם להיות כנים עם הקהל ואפילו לשתף אותם בפחדים. 

לצפייה במגוון האולמות והכיתות לחצו כאן

אביבה עזר, ראש תחום חינוך
שי ודפנה היקרים. מבקשת להודות לכם מעומק הלב על יום נפלא. הכל הכן מראש ותוך כדי במקצועיות ובנועם, מתוך קשב מלא לצרכים שהבאנו בפניכם. התכוונתי לכתוב לכם בשם העמותה ובאופן אישי ולא רק כמשוב, זה לא רק שירות, זו שותפות. מבקשת למסור תודה מיוחדת לאלון האחד והיחיד על שירות נפלא. נתן מענה לכל הצרכים והבקשות באנושיות ומקצועיות מרשימה. שמחים להמשיך את הקשר ולהמליץ לכל מי שאנחנו נמצאים איתו בקשר. ילדים בסיכוי - המועצה לילד החוסה
אורטל, מנהלת משאבי אנוש erroca
ראשית תודה רבה על השירות והאירוח! הייתה לנו חוויה מוצלחת מאוד ומאוד נהנו להתארח אצלכם. יש לנו אירוע נוסף בשבוע הבא. חייבת לציין במיוחד את דפנה - שמשלב שהגעתי לראות את המקום קיבלה אותי בחיוך ענק ועשתה את כל המאמצים לעזור לי לארגן את היום בצורה מופלאה ומקצועית, ואת שי שליווה אותנו לאורך כל היום בחיוך ענק ודאגה לכל הפרטים. בהחלט נחזור שוב (: היה כיף להכיר!
אורטל, מנהלת משאבי אנוש erroca
גלית אורן
שרות מצויין!! אישי, מדוייק, תשומת לב לפרטים. צוות מקסים, כיתות ומשרדים מעוצבים, נוחים, מאובזרים בציוד איכותי.
גלית אורן
רן סיבוני
אתמול השקתי את הספר שלי במיי קמפוס ואני רוצה לציין שהיה פשוט מושלם. המקום, הסדר, הניקיון, צוות התפעול, פשוט לא יכולתי לבקש מקום טוב יותר. תודה לכם שעזרתם לי להרים ערב מהסרטים.
רן סיבוני
קרין עטרה ירדני
מקום מהמם ואסתטי. יש את כול הטכנולוגיה הנדרשת להרצאה טובה מרווח , יש חניה בשפע כל מה שמנחה יכול לבקש. תודה
קרין עטרה ירדני
ורד מרום
החוויה במיי קמפוס היא שלמה. כיתות מאובזרות באופן מושלם. נעימות, יפות ונוחות, סביבה מעוצבת ואנשים מקסימים. הם פשוט חשבו על כל פרט ונמצאים שם כדי לעזור בכל דבר נוסף עם חיוך ומכל הלב. ממליצה בחום על מיי קמפוס.
ורד מרום
איריס לייכטמן
צוות מדהים,מתן שרות ברמות הגבוהות,יש מענה לכל דבר במיידי, נעים להרצות בחדרי ההרצאות ,באולמות אני באופן אישי מאמנת גם בקליניקה ששכרתי מהם,כאילו שזה באמת שלי הכל מאורגן וערוך . ממליצה בחום על my קמפוס.
איריס לייכטמן
שני יעקובי
העברתי מספר קורסים במתחם מיי קמפוס, נהנתי מכל רגע והרגשתי שאני בידיים טובות. הצוות מאיר הפנים, המקום היפה, מעוצב בטעם טוב, נקי ומזמין. הכיבוד הטעים והחשיבה על הפרטים הקטנים הפכו את החויה למושלמת. מומלץ בחום!
שני יעקובי
חגי פלד
ממליץ בחום לכל בעל עסק שמכבד את עצמו ואת הלקוחות שלו, להתנסות במרחב המדהים של הקמפוס ! אני מנחה את המפגש השמיני שלי (אחת לשבועיים) וכל כך מרוצה מהשרות, האנשים האדיבים, המקצועיות מהפרט הכי קטן של סיוע טכני וכיבוד רץ ועד לגמישות לפי הצרכים שמתאימים לי. הנחיתי במקומות מגוונים במרכז הארץ והתחושה שלי כמנחה שמתשתמש במרחב ומקבל את השרות של האנשים הנפלאים שעובדים בו, היא כמו לעבור מרכב קומפקטי ממוצע לנהוג במרצדס מנהלים, ועדיין בתשלום הוגן ושווה לכל בעל עסק. תודה רבה על הכל.
חגי פלד
עופר סגל
חוויית שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. ייחס אישי, משפחתי ואינטימי, אכפתיות ושימת לב לפרטים קטנים כגדולים. ציוד מתקדם ואיכותי, עיצוב פנים בטוב טעם. ניכר כי בכל היבט הושקעה מלאכת מחשבת ואהבה רבה על מנת לתמוך את צרכי העסק וחוויית הלקוח הסופי.
עופר סגל

להזמנות ופרטים נוספים

אנו פה כדי לתת לך את כל המעטפת הנדרשת להצלחת העסק שלך.






    יש לרדת בתחנה בגשר מול קניון איילון ברמת גן ולרדת במדרגות הצמודות לתחנה.
    משם ממשיכים לאורך הרחוב. המתחמים יהיו משמאלכם.

     

    קווי דן

    22,7,52,33,42,142,40 

    למגיעים מצפון

    עולים על רכבת לכיוון תל אביב, יורדים בתחנת האוניברסיטה ומחליפים לרכבת שמגיעה לתחנת "רמת החייל – בני ברק".

    למגיעים מדרום

    באפשרותכם לעלות על רכבת ישירה ולרדת בתחנת "רמת החייל – בני ברק" או לרדת בתחנת האוניברסיטה בתל אביב ולהחליף.

    *יש להתעדכן בזמנים באתר רכבת ישראל 

    לרשותכם עומדים חניונים חינמיים ובתשלום מוזל עם מאות מקומות חנייה. החניה נמצאת בלח"י 28, לח"י 33 ובחניית תחנת הרכבת ומתחם הדיזיין סנטר. תוכלו לראות את מגוון האפשרויות במפה המצורפת. 

    הצהרת נגישות

    חברתנו שואפת לספק חווית שימוש מרבית לכלל הציבור לרבות ציבור בעלי המוגבלויות. השקענו מאמצים רבים במטרה לאפשר, להקל ולייעל את השימוש באתר בדגש על צרכי ציבור זה. אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013 .התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0  הבינלאומי.

    הסדרי הנגישות של המתחמים:

    • מעלית בכל המתחמים
    • הכניסה למעלית במתחם 21 מחייבת לעבור בדרך משופעת 
    • ישנו דלפק נגיש בשני המתחמים
    • חניית נכים אחת במתחם 21, במתחם 31 אין חניות פרטיות אך יש חניות נכים ציבוריות בחניון הסמוך לבניין. 
    • רוחב הדלתות בכל המתחמים מתאים למעבר של כיסא גלגלים
    • שירותי נכים בכל המתחמים: במתחם 21 שירותי הנכים הם בתוך המתחם, במתחם 31 שירותי הנכים הם ציבורים  
    • לולאת השראה ניידת במתחם 21 
    • בחלק מהאולמות ישנה במה למרצה/מנחה. יש לידע אותנו במידה ונדרש אולם/חדר ללא במה
    • קיים שילוט נגיש לתאי בתי השימוש
    • עמדת שירות נגישה בכל המתחמים 
    • דרכי התקשרות חלופיים לטלפון: ווטס אפ 0552751551 או מייל [email protected] 
    • MY קמפוס אינה מספקת את שירותי התוכן של ההרצאות ועל כן במידה ונדרשים אמצעים להנגשת חומרי ההרצאה יש לפנות לגורם המארגן. 
    • בכל מקרה של קושי בהנגשה, הערה או הארה ניתן לפנות אלינו ואנו נסייע כמיטב יכולתנו. 

     

    מייל ליצירת קשר: [email protected]

    טלפון: 03-5661166