צפויים לתכנן בקרוב כנס מקצועי? לא יכולים לחכות לשתף בידע שלכם, לסחוף ולהעניק ערך לקהל שלכם?
רגע לפני שאתם בוחרים באולם שיארח את הכנס, אנחנו ב-MY קמפוס שמחים לשתף אתכם במידע שערכו רב! לפניכם, 5 הדברים שיש להבטיח בכל אולם ועם כל כנס. המטרה: כנס חוויתי, מקצועי ובלתי נשכח!
1.רמת האבזור של האולם להשכרה
לרוב, כנסים מועברים לקהל גדול יחסית. מכאן, שנדרש סטנדרט מסוים של אבזור טכנולוגי לטובת קיום הכנס. ולכן, כשאתם משווים בין אולמות כנסים במרכז, חשוב מאד שתעמיקו בכל מה שאתם צפויים לקבל. עם בחירתכם ב-MY קמפוס, תזכו ליהנות בין היתר מהשירותים הבאים:
-
- לובי יוקרתי ואזורי אירוח
-
- מערכת הגברה ועמדת עיתונאים (בהתאם לסוג האולם)
-
- עמדת מרצה חכמה הכוללת מחשב למרצה + חיבור לאינטרנט
-
- במה (בהתאם לסוג האולם)
-
- מיקרופונים ועוד…
2. שירות מקצועי ואישי הוא חלק בלתי נפרד מאולם כנסים להשכרה
לתפישתנו, השכרת אולם כנסים זה לא מספיק, עליכם לוודא שיעמוד לרשותכם צוות מקצועי, שירותי ואדיב ששם את הצלחתם בראש סדר העדיפויות. אנו שואפים להעניק לקהל לקוחותינו אולמות כנסים תוך שימת לב לשירותים ופתרונות מדויקים ההולמים את הצורך הספציפי של האירוע.
3.אולם כנסים מחייב לוקיישן מנצח
למרות שטרם יצא לנו להכיר, אנו משערים כי משאלתכם הגדולה היא שיגיעו אל הכנס המקצועי שלכם כמה שיותר מוזמנים. סילבוס מעניין ומרצים מצוינים אמנם יתרמו להיענות החיובית, אך לא רק הם. מניסיוננו, ללוקיישן אולם הכנסים ישנה השפעה אדירה על אחוז המגיעים. מכאן, שחשוב מאד לבחור באולם כנסים הנמצא בלוקיישן מרכזי, המבסס את התנאים להגעה נוחה מכל רחבי הארץ.
מתחמי MY קמפוס ממוקמים בלב גוש דן ובסמיכות למתחמים תוכלו למצוא רכבת, חניה בשפע ואוטובוסים במרחק הליכה.
4.לפני שאתם בוחרים אולם כנסים להשכרה בדקו מה אחרים חושבים עליו
אתם מעוניינים לערוך כנס באולם חדש שטרם התארחתם בו? קראו המלצות, וכמה שיותר מהן! אנו נוקטים בגישה של מקסימום אמינות, שקיפות ויושרה מול לקוחותינו, ומסיבה זו אנו מפרסמים כאן את רשימת לקוחותינו המרוצים. כמו כן, תוכלו להתרשם מהמלצות וביקורות שנכתבו עלינו, וכך ללמוד על הסטנדרט שלנו דרך נקודת מבטם של אלו שכבר התארחו אצלנו.
5. בחרו אולם כנסים במרכז עם התאמה לצרכים שלכם
ב-MY קמפוס תוכלו לבחור בין שני אולמות כנסים ו – 3 מסלולים שונים Great & Simple, Professional ו-Premium, כאשר כל אחד מהם כולל אפשרויות אחרות כך שתוכלו למצוא את אולם הכנסים והמסלול המתאים ביותר עבורכם.
המחירון שלנו שקוף בפניכם, כך שתוכלו מיד להשוות בין האולמות שלנו ולבחור את זה המועדף עליכם. אנו מאמינים בתמחור הוגן ונוח לפי שעה עם תמורה הולמת שתביא לכם ולקוחותיכם ערך רב. מחיר השכרת אולם כנסים מתחיל ב-895 שקלים לשעה.
כמו כן, בהתאם למחירון MY קמפוס, תוכלו להנות מהנחות שונות בהשכרת אולם כנסים למקיימים פעילות ארוכת טווח.
לצפייה במגוון אולמות כנסים במרכז הארץ לחצו כאן