אולמות כנסים
אולמות כנסים במרכז
כנס עסקי מוצלח דורש מקום שמתאים לאווירה, לסגנון, ולאופי האירוע.
אולמות כנסים במרכז הארץ מציעים פתרון מושלם לכל מטרה עסקית או מקצועית: בין אם מדובר בהרצאות, סדנאות, או מפגשים עם קהל, המקום בו מתקיים הכנס משפיע רבות על הצלחתו.
ב-My Campus תמצאו את כל מה שנחוץ כדי להפיק אירוע עסקי מוצלח ומקצועי עם חוויית אירוח נוחה ומעוררת השראה. אנו מציעים מגוון אולמות כנסים המאובזרים בכל הציוד הנדרש, צוות שירות מקצועי ומיקום מרכזי ונגיש בלב גוש דן.
אולם כנסים בהתאמה אישית
כל אירוע הוא ייחודי, ולכן אנו מספקים אפשרויות מגוונות והתאמה אישית לצרכים השונים שלכם. במתחמי MY Campus, תוכלו לבחור מתוך מספר אולמות כנסים בתצורות שונות, בהתאם לסוג הפעילות ולכמות המשתתפים.
אנו מציעים מסלולי שירות מגוונים המתאימים לכל סוג כנס, כולל מסלולי Great & Simple, Professional, ו-Premium. כל מסלול נבנה בהתאמה אישית וכולל שירותים שונים שיבטיחו את הצלחת האירוע שלכם.
השכרת אולם בראש שקט
כשאתם מארגנים כנס עסקי, כל פרט חשוב. השכרת אולם כנסים ב-MY Campus מעניקה לכם שקט נפשי בזכות צוות מקצועי, מנוסה וקשוב, שמלווה אתכם בכל שלבי האירוע. אנו שמים דגש על שירות אישי ואדיב וזמינים לכל צורך שיעלה, מה שמתבטא בניהול לוגיסטי מסודר ומענה מהיר לאורך כל האירוע.
ב – MY קמפוס אתם יכולים לוותר על שירותי ההפקה ולהנות ממגוון שירותים אותם אנו מציעים החל מאולם הכנסים, מגוון אפשרויות כיבוד, צילום וידיאו, שירותי הרשמה, עמדת בית קפה ועוד.
מה כולל כל אולם
במתחמי MY Campus תיהנו מאולם כנסים מאובזר ברמה הגבוהה ביותר. האולמות כוללים לובי מפואר ואזורי אירוח המעניקים לאירוע אווירה יוקרתית ומקצועית. מערכת הגברה וציוד טכני מתקדם.
אולמות הכנסים מצוידים בעמדת מרצה חכמה עם מחשב וחיבור אינטרנט ובמה להצגת תכנים (תלוי בסוג האולם), יחד עם מיקרופונים ומקרן וכל הכלים הדרושים לתצוגה מקצועית ונוחה.
לצד זאת בכל האולמות שלנו קיימות פינת קפה, מגוון סוגי תה ומתקני מים לשימוש חופשי העומדת לרשות המשתתפים לאורך כל האירוע.
ניתן להזמין דרכנו כיבוד, שירותי צילום וידיאו, שירותי הרשמה ועוד. האולמות ממוקמים בלב גוש דן, במיקום נגיש וקרוב לתחבורה ציבורית.
בראשית
פרטי האולם
- כמות משתתפים: מתאים לאירועים עסקיים של עד 200 משתתפים.
- אולם בראשית מציע 3 מסלולים:
- Great & Simple
- Professional
- Premium
- בכל המסלולים המשתתפים ייהנו: שני מיקרופונים להגברה, עמדת מרצה חכמה עם מחשב ואינטרנט, מערכת הגברה מתקדמת, עמדת עיתונאים לסיקור האירוע, סידור האולם מותאם אישית לפי צרכי הלקוח (בכפוף למגבלות האולם), שני שולחנות הרשמה/מכירה לא מאוישים, לובי יוקרתי המשמש למכירות והגשת כיבוד ופינת קפה לכל משתתפי האירוע.
- תוכנית Professional ו-Premium כוללות בנוסף: ארבעה מארזי עוגיות איכותיות במשקל כולל של 2.4 ק"ג, חדר VIP למרצה, שליחת משוב לאורחים לאחר האירוע, אישורי הגעה טלפוניים או בהודעות סמס, כולל שליחת הוראות הגעה.
- תוכנית Premium מציעה גם: איוש שולחן הרשמה וקבלת פנים על ידי צוות MY Campus (עד שעה וחצי), עטים לכל משתתפי הכנס, עמדת בית קפה מקצועית המציעה מגוון משקאות: קפה הפוך, אספרסו, קפה קר, שוקו ועוד.
פרטי האולם
- כמות משתתפים: אולם כנסים עונות מתאים לאירועים עסקיים עד 120 משתתפים בסידור שורות.
- אולם עונות מציע 3 מסלולים:
- Great & Simple
- Professional
- Premium
- בכל המסלולים המשתתפים ייהנו: שני מיקרופונים איכותיים, עמדת מרצה חכמה הכוללת מחשב ואינטרנט, מערכת הגברה מתקדמת, סידור אולם מותאם אישית בהתאם לצורכי הלקוח (בכפוף למגבלות האולם), שני שולחנות הרשמה או מכירה (ללא איוש), לובי יוקרתי המתאים לניהול מכירות והגשת כיבוד ופינת קפה זמינה לכל משתתפי האירוע.
- מסלולי Professional ו-Premium כוללים בנוסף: שלושה מארזי עוגיות איכותיות, שליחת משוב לאורחים לאחר האירוע, אישורי הגעה טלפוניים או בהודעות סמס, כולל שליחת הוראות הגעה למשתתפים.
- מסלול Premium מציע בנוסף: איוש שולחן הרשמה וקבלת פנים על ידי צוות MY Campus (עד שעה וחצי), עטים לכל משתתפי האירוע, עמדת בית קפה מקצועית הכוללת מבחר משקאות: קפה הפוך, אספרסו, קפה קר, שוקו ועוד.
גוונים
פרטי האולם
- שעות פעילות: 8:00-22:00
- מקסימום משתתפים: באולם גוונים ניתן להכיל עד 70 משתתפים בשורות. (ניתן לסדר את האולם גם בח').
- מה תקבלו? אולם מאובזר בכיסאות סטודנט מרופדים לנוחות המשתתפים, פינת קפה ותה זמינה לאורך כל המפגש.
- ציוד טכני כלול ללא תוספת תשלום: מקרן, שני מסכי הקרנה, עמדת מרצה חכמה עם מחשב ואינטרנט, מיקרופון, מערכת הגברה לאולם ולובי צמוד.
אביבה עזר, ראש תחום חינוך
אורטל, מנהלת משאבי אנוש erroca
גלית אורן
רן סיבוני
קרין עטרה ירדני
ורד מרום
איריס לייכטמן
שני יעקובי
חגי פלד
עופר סגל
שירות אישי ומקצועי
מרחבים מעוררי השראה
אבזור טכנולוגי מתקדם
נגישות גבוהה
שפע של חניה
וקרבה לרכבת
אולמות כנסים במרכז
- קרבה לרכבת ושפע חניה
בחירת אולם כנסים להשכרה במיקום מרכזי ונגיש לכנס שלכם היא החלטה אסטרטגית שתבטיח את הצלחתו. במתחמי MY קמפוס, אנו מציעים אולמות כנסים להשכרה עם אבזור מתקדם, שירות מקצועי ומחירים הוגנים, כך שתוכלו ליהנות מאירוע מוצלח ומקצועי.
רוצים לעשות את הכנס הבא שלכם במקום מרכזי, נגיש, טכנולוגי ומעורר השראה; מקום שידאג לכל הפרטים קטנים כגדולים? השאירו פרטים בטופס ונדאג לחזור אליכם בהקדם!