אולם של 220 מטר מסודר בשורות של כיסאות ל-200 משתתפים. באולם יש מקרן, מסכים, עמדת מרצה חכמה עם מחשב ואינטרנט, עמדת עיתנואים.

אולמות כנסים במרכז – אולם כנסים להשכרה

מתכננים כנס מקצועי בקרוב?

לא יכולים לחכות לשתף בידע שלכם, להעניק ערך לקהל וליצור חוויה בלתי נשכחת? רגע לפני שאתם בוחרים אולם כנסים להשכרה, אנחנו ב-MY קמפוס שמחים לחלוק אתכם מידע חשוב שיעזור לכם להבטיח כנס מוצלח ובלתי נשכח. לפניכם חמישה דברים שחשוב לוודא בכל אולם כנסים, כדי להבטיח אירוע מקצועי, חוויתי ואפקטיבי.

1. רמת האבזור של אולם כנסים 

כנסים מתקיימים לרוב מול קהל גדול, ולכן נדרשת רמת אבזור טכנולוגי גבוהה. כשאתם משווים בין אולמות כנסים, שימו לב לשירותים המוצעים. עם MY קמפוס, תיהנו מהשירותים הבאים:

  • לובי יוקרתי ואזורי אירוח
  • מערכת הגברה ועמדת עיתונאים (בהתאם לסוג האולם)
  • עמדת מרצה חכמה הכוללת מחשב וחיבור לאינטרנט
  • במה (בהתאם לסוג האולם)
  • מיקרופונים ואבזור מתקדם נוסף

2. שירות מקצועי ואישי 

השכרת אולם כנסים היא רק חלק מהתהליך – חשוב לוודא שאתם מקבלים צוות מקצועי, אדיב ומנוסה שיעמוד לצידכם וילווה אתכם לאורך כל האירוע. ב-MY קמפוס, אנו מתמקדים בשירות מותאם אישית וקשוב, המבטיח שכל פרט בכנס מותאם לצרכים שלכם.

אולם כנסים של 220 מטר

3. לוקיישן מרכזי הוא חובה 

אחד הגורמים המשפיעים ביותר על כמות המשתתפים באירוע שלכם הוא המיקום. מיקום מרכזי ונגיש הוא קריטי, כדי להבטיח הגעה קלה ונוחה למשתתפים מכל רחבי הארץ. אולם כנסים במרכז, כמו זה של MY קמפוס, ממוקם בלב גוש דן בסמוך לרכבת, חניה בשפע ותחבורה ציבורית, מה שמבטיח נוחות הגעה מקסימלית.

4. המלצות מלקוחות קודמים

אם אתם מתעניינים באולם כנסים להשכרה שטרם התנסיתם בו, מומלץ לקרוא כמה שיותר המלצות וביקורות. ב-MY קמפוס אנו גאים בשירות אמין ומקצועי שאנו מספקים ללקוחותינו ומזמינים אתכם להתרשם מהביקורות החיוביות שכתבו לקוחות קודמים שלנו.

5. התאמה אישית לצרכים שלכם

ב-MY קמפוס, תוכלו לבחור בין שני אולמות כנסים ו-3 מסלולים שונים: Great & Simple, Professional ו-Premium. כל מסלול מותאם לצרכים שונים וכולל שירותים מגוונים, כך שתוכלו לבחור את האפשרות המתאימה ביותר לכנס שלכם. אנו מציעים תמחור הוגן ושקוף, עם מחיר התחלתי של 895 שקלים לשעה.

אולמות כנסים במרכז – יתרונות מובהקים

השכרת אולמות כנסים במרכז הארץ מציעה שלל יתרונות משמעותיים למארגני אירועים. ראשית, המיקום המרכזי מבטיח נגישות מקסימלית למשתתפים מכל רחבי הארץ, חוסך זמן נסיעה ומגדיל את פוטנציאל ההשתתפות. 

שנית, האזור עשיר באפשרויות לינה מגוונות, מה שמקל על אירוח משתתפים שמגיעים מרחוק או על קיום כנסים רב-יומיים. בנוסף, המיקום האטרקטיבי מושך דוברים ונותני חסות איכותיים, מה שמעלה את רמת האירוע. לבסוף, הקרבה למגוון ספקים ושירותים מאפשרת תיאום לוגיסטי יעיל ומהיר, מפשטת את תהליך התכנון ומבטיחה התנהלות חלקה של האירוע.

אולמות כנסים במרכז - mycampus

כנסים עסקיים – חשיבותם להצלחתכם

כנסים עסקיים הם כלי חשוב לבניית קשרים, קידום מכירות ושיווק תדמיתי. הם מאפשרים לכם להציג מוצרים ושירותים בפני קהל פוטנציאלי, לחדש רעיונות ולעודד שיתופי פעולה.

איך לתכנן כנס מוצלח?

  1. תכננו מטרות ויעדים ברורים לכנס.
  2. בחרו אולם כנסים מתאים לכמות המשתתפים וסוג הפעילות.
  3. ודאו שהמקום מצויד בטכנולוגיה ושירותים תומכים כמו קייטרינג וניהול אירועים.
  4. השקיעו בקידום מדויק של האירוע.
  5. נהלו את האירוע עם צוות מתואם שמוכן לכל אתגר.
אולם כנסים לעד 120 משתתפים
אולם עונות: אולם כנסים והרצאות עד 120 משתתפים בישיבת תיאטרון (שורות).

אולם כנסים במרכז של MY קמפוס

לסיכום, בחירת אולם כנסים להשכרה במיקום מרכזי ונגיש לכנס שלכם היא החלטה אסטרטגית שתבטיח את הצלחתו. במתחמי MY קמפוס, אנו מציעים אולמות כנסים עם אבזור מתקדם, שירות מקצועי ומחירים הוגנים, כך שתוכלו ליהנות מאירוע מוצלח ומקצועי.

רוצים לעשות את הכנס הבא שלכם במקום מרכזי, נגיש, טכנולוגי ומעורר השראה; מקום שידאג לכל הפרטים קטנים כגדולים? לחצו כאן להתרשם ממגוון האולמות במתחמי MY קמפוס ואנחנו נדאג לכל השאר.

אביבה עזר, ראש תחום חינוך
שי ודפנה היקרים. מבקשת להודות לכם מעומק הלב על יום נפלא. הכל הכן מראש ותוך כדי במקצועיות ובנועם, מתוך קשב מלא לצרכים שהבאנו בפניכם. התכוונתי לכתוב לכם בשם העמותה ובאופן אישי ולא רק כמשוב, זה לא רק שירות, זו שותפות. מבקשת למסור תודה מיוחדת לאלון האחד והיחיד על שירות נפלא. נתן מענה לכל הצרכים והבקשות באנושיות ומקצועיות מרשימה. שמחים להמשיך את הקשר ולהמליץ לכל מי שאנחנו נמצאים איתו בקשר. ילדים בסיכוי - המועצה לילד החוסה
אורטל, מנהלת משאבי אנוש erroca
ראשית תודה רבה על השירות והאירוח! הייתה לנו חוויה מוצלחת מאוד ומאוד נהנו להתארח אצלכם. יש לנו אירוע נוסף בשבוע הבא. חייבת לציין במיוחד את דפנה - שמשלב שהגעתי לראות את המקום קיבלה אותי בחיוך ענק ועשתה את כל המאמצים לעזור לי לארגן את היום בצורה מופלאה ומקצועית, ואת שי שליווה אותנו לאורך כל היום בחיוך ענק ודאגה לכל הפרטים. בהחלט נחזור שוב (: היה כיף להכיר!
אורטל, מנהלת משאבי אנוש erroca
גלית אורן
שרות מצויין!! אישי, מדוייק, תשומת לב לפרטים. צוות מקסים, כיתות ומשרדים מעוצבים, נוחים, מאובזרים בציוד איכותי.
גלית אורן
רן סיבוני
אתמול השקתי את הספר שלי במיי קמפוס ואני רוצה לציין שהיה פשוט מושלם. המקום, הסדר, הניקיון, צוות התפעול, פשוט לא יכולתי לבקש מקום טוב יותר. תודה לכם שעזרתם לי להרים ערב מהסרטים.
רן סיבוני
קרין עטרה ירדני
מקום מהמם ואסתטי. יש את כול הטכנולוגיה הנדרשת להרצאה טובה מרווח , יש חניה בשפע כל מה שמנחה יכול לבקש. תודה
קרין עטרה ירדני
ורד מרום
החוויה במיי קמפוס היא שלמה. כיתות מאובזרות באופן מושלם. נעימות, יפות ונוחות, סביבה מעוצבת ואנשים מקסימים. הם פשוט חשבו על כל פרט ונמצאים שם כדי לעזור בכל דבר נוסף עם חיוך ומכל הלב. ממליצה בחום על מיי קמפוס.
ורד מרום
איריס לייכטמן
צוות מדהים,מתן שרות ברמות הגבוהות,יש מענה לכל דבר במיידי, נעים להרצות בחדרי ההרצאות ,באולמות אני באופן אישי מאמנת גם בקליניקה ששכרתי מהם,כאילו שזה באמת שלי הכל מאורגן וערוך . ממליצה בחום על my קמפוס.
איריס לייכטמן
שני יעקובי
העברתי מספר קורסים במתחם מיי קמפוס, נהנתי מכל רגע והרגשתי שאני בידיים טובות. הצוות מאיר הפנים, המקום היפה, מעוצב בטעם טוב, נקי ומזמין. הכיבוד הטעים והחשיבה על הפרטים הקטנים הפכו את החויה למושלמת. מומלץ בחום!
שני יעקובי
חגי פלד
ממליץ בחום לכל בעל עסק שמכבד את עצמו ואת הלקוחות שלו, להתנסות במרחב המדהים של הקמפוס ! אני מנחה את המפגש השמיני שלי (אחת לשבועיים) וכל כך מרוצה מהשרות, האנשים האדיבים, המקצועיות מהפרט הכי קטן של סיוע טכני וכיבוד רץ ועד לגמישות לפי הצרכים שמתאימים לי. הנחיתי במקומות מגוונים במרכז הארץ והתחושה שלי כמנחה שמתשתמש במרחב ומקבל את השרות של האנשים הנפלאים שעובדים בו, היא כמו לעבור מרכב קומפקטי ממוצע לנהוג במרצדס מנהלים, ועדיין בתשלום הוגן ושווה לכל בעל עסק. תודה רבה על הכל.
חגי פלד
עופר סגל
חוויית שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. ייחס אישי, משפחתי ואינטימי, אכפתיות ושימת לב לפרטים קטנים כגדולים. ציוד מתקדם ואיכותי, עיצוב פנים בטוב טעם. ניכר כי בכל היבט הושקעה מלאכת מחשבת ואהבה רבה על מנת לתמוך את צרכי העסק וחוויית הלקוח הסופי.
עופר סגל

להזמנות ופרטים נוספים

אנו פה כדי לתת לך את כל המעטפת הנדרשת להצלחת העסק שלך.






    יש לרדת בתחנה בגשר מול קניון איילון ברמת גן ולרדת במדרגות הצמודות לתחנה.
    משם ממשיכים לאורך הרחוב. המתחמים יהיו משמאלכם.

     

    קווי דן

    22,7,52,33,42,142,40 

    למגיעים מצפון

    עולים על רכבת לכיוון תל אביב, יורדים בתחנת האוניברסיטה ומחליפים לרכבת שמגיעה לתחנת "רמת החייל – בני ברק".

    למגיעים מדרום

    באפשרותכם לעלות על רכבת ישירה ולרדת בתחנת "רמת החייל – בני ברק" או לרדת בתחנת האוניברסיטה בתל אביב ולהחליף.

    *יש להתעדכן בזמנים באתר רכבת ישראל 

    לרשותכם עומדים חניונים חינמיים ובתשלום מוזל עם מאות מקומות חנייה. החניה נמצאת בלח"י 28, לח"י 33 ובחניית תחנת הרכבת ומתחם הדיזיין סנטר. תוכלו לראות את מגוון האפשרויות במפה המצורפת. 

    הצהרת נגישות

    חברתנו שואפת לספק חווית שימוש מרבית לכלל הציבור לרבות ציבור בעלי המוגבלויות. השקענו מאמצים רבים במטרה לאפשר, להקל ולייעל את השימוש באתר בדגש על צרכי ציבור זה. אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013 .התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0  הבינלאומי.

    הסדרי הנגישות של המתחמים:

    • מעלית בכל המתחמים
    • הכניסה למעלית במתחם 21 מחייבת לעבור בדרך משופעת 
    • ישנו דלפק נגיש בשני המתחמים
    • חניית נכים אחת במתחם 21, במתחם 31 אין חניות פרטיות אך יש חניות נכים ציבוריות בחניון הסמוך לבניין. 
    • רוחב הדלתות בכל המתחמים מתאים למעבר של כיסא גלגלים
    • שירותי נכים בכל המתחמים: במתחם 21 שירותי הנכים הם בתוך המתחם, במתחם 31 שירותי הנכים הם ציבורים  
    • לולאת השראה ניידת במתחם 21 
    • בחלק מהאולמות ישנה במה למרצה/מנחה. יש לידע אותנו במידה ונדרש אולם/חדר ללא במה
    • קיים שילוט נגיש לתאי בתי השימוש
    • עמדת שירות נגישה בכל המתחמים 
    • דרכי התקשרות חלופיים לטלפון: ווטס אפ 0552751551 או מייל [email protected] 
    • MY קמפוס אינה מספקת את שירותי התוכן של ההרצאות ועל כן במידה ונדרשים אמצעים להנגשת חומרי ההרצאה יש לפנות לגורם המארגן. 
    • בכל מקרה של קושי בהנגשה, הערה או הארה ניתן לפנות אלינו ואנו נסייע כמיטב יכולתנו. 

     

    מייל ליצירת קשר: [email protected]

    טלפון: 03-5661166